اخبار داغ

یگان‌های «واکنش سریع» تجهیز می‌شوند

یگان‌های «واکنش سریع» تجهیز می‌شوند
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه می‌گوید که تجهیز و ارتقا آموزش‌های یگان‌های واگنش سریع این نیرو، اولویت اول نزسا در سال ۹۷ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره اولویت‌های این نیرو برای ارتقا توان رزم در سال 97 گفت: در سال 97 مجموعه برنامه‌هایی برای ارتقا توان رزم یگان‌های زرهی و پیاده نیروی زمینی سپاه در دست اقدام داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در همین راستا بنا داریم تا ضمن ارتقا کیفیت تجهیزات و بروز رسانی تانک‌ها و نفربرها، سطح آموزش‌های نیروی انسانی نزسا را نیز ارتقا دهیم.

,

سردار پورجمشیدیان تاکید کرد: همچنین درسال 97 سرمایه‌گذاری خاصی روی  یگان‌های واکنش سریع خواهیم داشت. در راستای ارتقا توان رزم یگان‌های واکنش سریع نزسا، اولویت اول ما ارتقا آموزش‌ها و پس از آن ارتقا تجهیزات یگان‌های واکنش  با تجهیزات بومی و ساخت داخلی است.

, سردار پورجمشیدیان, در راستای ارتقا توان رزم یگان‌های واکنش سریع نزسا، اولویت اول ما ارتقا آموزش‌ها و پس از آن ارتقا تجهیزات یگان‌های واکنش  با تجهیزات بومی و ساخت داخلی است.,

ابتدای سال گذشته سردار عبدالله عراقی جانشین سابق نیروی زمینی زمینی سپاه از تشکیل یگان‌های واکنش سریع در نیروی زمینی سپاه خبر داده بود.

, سردار عبدالله عراقی,

به گفته سردار عراقی، این یگان‌ها بنا به تدبیر فرمانده کل قوا و از تبدیل تیپ‌های تکاور نیروی زمینی به یگان‌های واکنش سریع تشکیل شده‌اندو  قادرند در زمان کمی، فراخوان و سازماندهی و آماده به جنگ شده و در کمتر از 24 ساعت به هر نقطه‌ای از کشور اعزام شوند و به اجرای عملیات پرداخته و وارد جنگ شوند.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه