اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمان:

تأمین بیش از 2600 تن اقلام اساسی در طرح ضیافت استان کرمان/ بازار ماه رمضان با کمبود مواجه نخواهد شد

تأمین بیش از 2600 تن اقلام اساسی در طرح ضیافت استان کرمان/ بازار ماه رمضان با کمبود مواجه نخواهد شد
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به آغاز طرح ضیافت ماه مبارک رمضان گفت: در این طرح میزان 1200 تن برنج،600 تن گوشت مرغ منجمد، 60تن گوشت گوساله منجمد و 800 تن شکر برای شهروندان در سطح استان در مراکز مجاز در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عباسی مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ با بیان اینکه تنظیم بازار در ایام خاص مانند عید نوروز، ماه مبارک رمضان و ماه محرم به منظور تعادل بخشی و ثبات در بازار  صورت می گیرد، اظهار کرد: امسال نیز طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم برخی از اقلام اساسی آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عباسی با اشاره به برگزاری جلسه تنظیم بازار به منظور طرح ضیافت عنوان کرد: در جلسه یاد شده برنامه ریزی به جهت توزیع  اقلام برنج،گوشت مرغ منجمد، گوشت گوساله منجمد و شکر در قالب فروشگاه های زنجیره ای،تعاونی ها و عاملین توزیع که دارای مجوز از مراجع ذی صلاح هستند، انجام شد و بر همین اساس نیز توزیع در سطح استان و شهرستان ها انجام خواهد شد.

,

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه توزیع  1200 تن برنج تایلندی هومالی و هندی 1121 برای کل استان در این ایام مد نظر قرار گرفته شده است، تصریح کرد: از این میزان 900 تن برنج در شمال و ما بقی در جنوب استان توزیع خواهند شد.

,

وی ادامه داد: نزدیک به 600 تن  گوشت مرغ منجمد ، 60 تن گوشت گوساله و 800 تن شکر  که 200 تن مربوط به جنوب و 600 تن برای شمال استان در نظر گرفته شده است؛ با توجه اینکه قیمت شکر در حال حاضر در بازار مناسب می باشد فعلا توزیع صورت این جنس صورت نگرفته است و با توجه به شرایط بازار این کار انجام خواهد شد.

,

عباسی در پایان با اشاره به اینکه میزان توزیع اقلام با توجه به سرانه جمعیتی هر شهرستان می باشد، خاطر نشان کرد: با همکاری جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار عاملین مربوطه معرفی شده اند؛ همچنین اقلام به اندازه کافی به جهت توزیع وجود دارد  و اگر کمبودی به فراخور بازار به وجود آید جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه