اخبار داغ

کرمانشاه گرانترین استان کشور در فروردین 97

کرمانشاه گرانترین استان کشور در فروردین 97
طبق اعلام مرکز آمار ایران، استان کرمانشاه با ۱۰.۹ درصد بیشترین نرخ تورم را بین استان های کشور داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد  انگار خبرهای بد اقتصادی برای کرمانشاه تمامی ندارد، کرمانشاه که همواره در صدر جدول بیکاری کشور قرار دارد بر طبق اعلام گزارش مرکز آمار ایران در فروردین ماه امسال به عنوان گرانترین استان کشور لقب گرفت تا پرونده ناکامی مسئولان اقتصادی استان تکمیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

طبق اعلام مرکز آمار ایران، استان کرمانشاه با ۱۰.۹ درصد بیشترین و کهگیلویه و بویراحمد با ۶.۴ درصد کمترین نرخ تورم را در فروردین ماه داشته‌اند.

,

بر اساس این گزارش، درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار) در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه سال ١٣٩٧ نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای کل کشور ٨,١ درصد است. همچنین نتایج نرخ تورم استانی نشان می دهد، بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه ١٠.٩ درصد است که مربوط به استان کرمانشاه می باشد و کمترین نرخ تورم دوازده ماهه ٦.٤ درصد و مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

,

درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار) در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه سال ١٣٩٧ نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای شهری ٨,٠ درصد است. همچنین نتایج نرخ تورم استانی نشان می دهد، بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه ١١.١ درصد است که مربوط به استان لرستان می باشد و کمترین نرخ تورم دوازده ماهه ٦.٥ درصد و مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

,

درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار) در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه سال ١٣٩٧ نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای روستایی ٨,٣ درصد است. همچنین نتایج نرخ تورم استانی نشان می دهد، بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه ١١.٥ درصد است که مربوط به استان کرمانشاه می باشد و کمترین نرخ تورم دوازده ماهه ٤.٨ درصد و مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.اطلاعات بیشتر از طریق فایل پیوست قابل دستیابی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه