اخبار داغ

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

قیمت کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان اعلام شد/متخلفین به تعزیرات حکومتی و محاکم قضایی معرفی می شوند

قیمت کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان اعلام شد/متخلفین به تعزیرات حکومتی و محاکم قضایی معرفی می شوند
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هیچ گونه کمبودی در بازار یاسوج وجود ندارد و افرادی که در زمینه احتکار و تقلب درعرضه کالا مرتکب تخلف شوند علاوه بر تعزیرات حکومتی به دادگاه نیز معرفی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با بویرخبر گفت: قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان امسال به نرخ هر کیلو 11هزار و500تومان در شهر یاسوج اعلام شده و فروش غیر از این قیمت تخلف محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

داریوش دیودیده عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هیچ گونه کمبودی در بازار یاسوج وجود ندارد و اقلام مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان تامین شده است.

,

 

,

دیودیده با بیان اینکه از لحاظ تامین مرغ و گوشت مورد نیاز شهروندان مشکلی وجود ندارد گفت: قیمت هر کیلو مرغ منجمد در بازار 6هزار و 500تومان و هر کیلو گوشت قرمز 23 هزار تومان اعلام شده است.

,

 

,

وی افزود: دو نوع برنج به بازار تزریق شده است که یکی از آنها تحت عنوانPR11 با قیمت هر کیلو2هزار و 600تومان و برنج تایلندی با قیمت هر کیلو 3هزار و 900تومان است.

,

 

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: هر کیلو شکر در بازار یاسوج با قیمت 2هزار و950 تومان عرضه می شود.

,

 

,

دیودیده با تاکید بر برخورد جدی با کم فروشان و گران فروشان گفت: افرادی که در زمینه احتکار و تقلب درعرضه کالا مرتکب تخلف شوند علاوه بر تعزیرات حکومتی به دادگاه نیز معرفی می شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه