اخبار داغ

قاری چرامی استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد؛

امروز دشمنان اسلام به فکر ضربه زدن به آرمانهای انقلاب هستند

امروز دشمنان اسلام به فکر ضربه زدن به آرمانهای انقلاب هستند
یکی از اعمال باشکوه و پربرکت این ماه تلاوت آیات نورانی قرآن کریم است چراکه در این ماه نیز آیات الهی و قرآن کریم نازل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،روزه یکی از مهم ترین عبادت های مسلمانان و مؤمنان است که به عنوان یکی از مؤثرترین عوامل برای پرورش روح تقوا در تمام زمینه ها و همه ابعاد به مؤمنان معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام, .,

 

,

ماه رمضان ماه خداى عزوجل مى باشد، و آن ماهى است که خداوند کارهاى نیک را در آن دو چندان کند و بدی‌ها را در آن محو سازد، ماه برکت ، و ماه انابة و بازگشت ، و ماه توبه و ماه آمرزش و ماه آزادى از آتش دوزخ ، و کامیاب شدن به بهشت است .

, .,

 

,

خداوند متعال، در قرآن کریم درباره ماه رمضان می فرماید؛ رمضان است ماهی که در آن براى راهنمایى مردم و بیان راه روشن هدایت و جدا ساختن حق از باطل، قرآن نازل شده است.

, .,

 

,

این که ماه رمضان براى روزه گرفتن انتخاب شده به این جهت است که این ماه بر سایر ماه ها برترى دارد و این برتری از آن رو است که قرآن در آن نازل شده است. 

,

 

,

 

,

قرآنی که کتاب هدایت و راهنماى انسان ها است و با دستورات و قوانین خود روش هاى صحیح را از ناصحیح جدا کرده و سعادت انسان ها را تضمین نموده است.

,

 

,

یکی از اعمال باشکوه و پربرکت این ماه تلاوت آیات نورانی قرآن کریم است چراکه در این ماه نیز آیات الهی و قرآن کریم نازل شده است.

,

در شهرستان ها و شهرهای زیادی مجالس و محفل های انس باقرآن و جزخوانی قرآن مجید بصورت روزانه و هفتگی در این ماه توسط قاریان و عموم مردم برگزار می شود.

 
,

, ,

در شهرستان ها و شهرهای زیادی مجالس و محفل های انس باقرآن و جزخوانی قرآن مجید بصورت روزانه و هفتگی در این ماه توسط قاریان و عموم مردم برگزار می شود.

,
 
,

بر همین منوال به سراغ قاریان جوان قرآن مجید در ایام مبارک رمضان و همچنین قاریان محافل و مجاس رسمی صداسیما و شبکه دنا از چرام آمده ایم تا گفت وگویی با این قاریان  داشته باشیم.

, .,

 

,
حسین پورحسینی یکی از قاریان استانی و شهرستانی و حتی کشوری است که در محافل مختلف و همچنین جزخوانی هایی که توسط صداسیمای استان برگزار می شود،به عنوان قاری دعوت شده و به تلاوت  آیات وحی می پردازد.
,

گفت وگوی خواندنی با قاری برجسته چرامی/ ماجرای قرائت قرآن در تلویزیون

, گفت وگوی خواندنی با قاری برجسته چرامی/ ماجرای قرائت قرآن در تلویزیون,

پورحسینی با اشاره به وحدت بیشتر و یکپارچگی مردم و مسؤولان در مقابل استکبار، افزود: در این ماه مبارک رمضان، با تمام وجود به پروردگار روی آورید تا خداوند همچنانکه در ۱۹سال اخیر، شما را به عظمت و پیشرفت مادی و معنوی رسانده، از این پس نیز ملت ایران و نظام اسلامی را بر دشمنان پر هیاهو، کاملاً پیروز گرداند.

,

 

,

وی با اشاره به آثار ماه مبارک رمضان عنوان کرد:یکی از آثار و حکمت های مهم روزه گرفتن این است که ما یک مقداری از دنیا کنده بشویم.

,

 

,

این قاری گفت:تلاش کنیم که  از کسانی نباشیم که در قیامت قرآن از ما شکایت کند چون در قیامت قرآن از بعضی ها شکایت می کند.

,

 

,

 

,

ناصر جعفرزاده از قاریان برجسته استان و شهرستان در ادامه عنوان کرد:در این ماه درهای جهنم بسته می شود و درهای بهشت باز می شود و شیاطین در غل و زنجیر هستند.

,

, ,

وی افزود:ماه مبارک رمضان به حسب آنچه که اهل معرفت می گویند، ماه سلوک إلی الله تعالی و دار ضیافت الله است. طبق آنچه که ما در معارفمان داریم، مطلب این است که این ماه، ماهی است که ربّ با عبدش سخن گفته است.

,

 

,

 جعفرزاده در ادامه اظهار کرد:لذا ما در روایات بسیار داریم که در ماه مبارک رمضان، به قرائت قرآن سفارش شده است.

,

 

,

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی(علیه السلام) گفت: آگاه باشیم که درب های آسمان از شب اول ماه مبارک رمضان باز است.

,

 

,

 

,

سید ناصر تقوی در ادامه گفت:در ماه مبارک رمضان، یکی از واجبات روزه گرفتن است؛ بیان اجر و پاداش روزه در این ماه، زمینه اهتمام به این واجب الهی را فراهم می­سازد.

,

, ,

وی افزود:از مسائل مهم در ماه مبارک رمضان  پرورش روحیه تقوا و پرهیزگاری مسلمانان است.

,

 

,

این قاری استانی و شهرستانی عنوان کرد: حالت روزه ­داری یکی از بهترین موقعیتها برای تقویت روحیه پرهیز از گناه می­باشد.

,

 

,

وی با اشاره به جان نثاری شهدا برای انقلاب، افزود: انقلاب ما ثمره خون شهدا،درایت و بصیرت و شجاعت بنیانگذار جمهوری اسلامی و در صحنه بودن مردم بود.
 

,
,

تقوی،یادآور شد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب لحظه به لحظه به فکر ضربه زدن به آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلام هستند و ما باید با دید باز و بصیرت کافی و دشمن شناسی به موقع حربه های آنها را خنثی کنیم.

,

 

,

گفتنی است که در روایات نیز داریم که به راستى در کتاب خدا ماهها نزد خدا دوازده ماه است .

,

 

,

روزى که خداوند آسمانها و زمین را آفرید، نور و روشنى ماهها ماه رمضان است  و قلب ماه رمضان شب قدر  و قرآن در شب اول ماه رمضان نازل گشته ،پس با قرآن از این ماه استقبال کن .

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه