اخبار داغ

در همایش طلایه داران تبلیغ و وقف مطرح شد؛

لزوم استفاده از تمام ظرفیت های موجود در امر تبلیغ/ ماه رمضان، بهترین فرصت برای خودسازی و تقویت باورهای دینی است

لزوم استفاده از تمام ظرفیت های موجود در امر تبلیغ/ ماه رمضان، بهترین فرصت برای خودسازی و تقویت باورهای دینی است
در همایش طلایه داران تبلیغ و وقف در شهرستان میاندوآب، سخنرانان مراسم بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت های موجود در امر تبلیغ تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، همایش طلایه داران تبلیغ و وقف به مناسبت ماه مبارک رمضان امروز در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

اعزام ۲۲۰ نفر مبلغ دینی به مساجد میاندوآب

,

در ابتدای این همایش رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب در سخنانی با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه رمضان امسال بیش از ۲۲۰ نفر مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب، چهاربرج و باروق به منظور بهره مندی هرچه بیشتر اقشار مردم از فیوضات این ماه اعزام می شوند.

,

 

,

حجت الاسلام عادل نجفیان افزود: با هماهنگی های به عمل آمده این روحانیون و مبلغان دینی از مراکز تبلیغی، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، سازمان اوقاف و امور خیریه، روحانیون طرح هجرت و حوزه های علمیه جذب شده و از ابتدای ماه مبارک رمضان برای ترویج شعائر اسلامی به مساجد شهری و روستایی اعزام می شوند.

,

شورای تبلیغ در شهرستان تشکیل شود

,

در ادامه مراسم نماینده طلاب میاندوآب در قم به سخنرانی پرداخت و در سخنان خود با ارائه پیشنهاداتی در زمینه ساماندهی امر تبلیغ، گفت: باید در راستای ساماندهی امر تبلیغ، شورای تبلیغ با حضور چند نفر تشکیل و در این راستا برنامه ریزی کند.

,

 

,

حجت الاسلام موسی موسوی با تاکید بر برنامه ریزی به صورت کارشناسی شده در امر تبلیغ و استفاده از تمام ظرفیت های موجود، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت طلاب در امر تبلیغ استفاده کرد.

,

وی در ادامه با اشاره به سه موضوع، مخاطب، مبلغ و محتوا، افزود: باید دغدغه و آسیب ها احصا شده و شناسنامه ای برای هر منطقه تهیه و متناسب با آن برنامه ریزی شود.

,

باید از تمام ظرفیت ها در راستای امر تبلیغ استفاده کرد

,

در ادامه مراسم نیز امام جمعه میاندوآب با اشاره به نقش علما در ترویج شعائر دین مبین اسلام، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان یکی از بهترین فرصت ها برای تقویت باورهای دینی مردم است و لذا روحانیون باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان میاندوآب در ادارات و مساجد این شهر، نماز جماعت برپا می شود، گفت: قبلا در شش مسجد نماز جماعت برپا بود ولی تنها در  دوره مسئولیت بنده در ۴۸ مسجد، امام جماعت معرفی و شروع به فعالیت کرده اند.

,

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها در راستای امر تبلیغ استفاده کرد، افزود: پرداختن به موضوعات اجتماعی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از جمله مواردی است که باید مبلغان در منابر خود مردم را نسبت به آنها آگاه سازی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه