اخبار داغ

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد:

توزیع اقلام ضروری ماه رمضان تنها در فروشگاه‌های زنجیره ای

توزیع اقلام ضروری ماه رمضان تنها در فروشگاه‌های زنجیره ای
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به طرح ضیافت و توزیع اقلام اساسی غذایی دراستان، گفت: این اقلام تنها در فروشگاه‌های زنجیره ای توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی نجفیان در گفت‌وگو با نافع؛از تنظیم بازار اقلام غذایی در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: دراین ماه اقلامی غذایی مختلفی از قبیل برنج، گوشت مرغ و قرمز تا شکر در فروشگاه‌های زنجیره ای توزیع می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی تصریح کرد: امسال برنج هومالی با قیمت 39 هزار تومان را به میزان 650 تن برای توزیع وارد استان کرده ایم.

,

 

,

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: سهمیه گوشت مرغ با قیمت 6200 تومان به میزان 400 تن تهیه و بین فروشگاه‌های زنجیره ای استان توزیع شده است.

,

 

,

وی در خصوص توزیع گوشت قرمز با قیمت 22 هزار تومان نیز، گفت: این قلم  ماده غذایی نیز به میزان 40 تن توزیع و 60 تن دیگر نیز بزودی توزیع خواهیم کرد.

,

 

,

نجفیان همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه ضیافت در مرکز همدان و گفت: بخشی از توزیع اقلام را در این نمایشگاه انجام می دهیم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه نظارت بر توزیع اقلام ضروری در ماه مبارک رمضان برعهده سازمان صنعت، معدنت و تجارت است، افزود: البته توزیع اقلام غذایی تنها در فروشگاه‌های زنجیره ای انجام می‌شود نه در واحدهای صنفی.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه