اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان:

صادرات 37 میلیون دلاری محصولات کشاورزی از استان زنجان/ 12 کشور مقصد صادرات محصولات کشاورزی استان زنجان

صادرات 37 میلیون دلاری محصولات کشاورزی از استان زنجان/ 12 کشور مقصد صادرات محصولات کشاورزی استان زنجان
مدیر توسعه باززگانی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به صادرات 37 میلیون دلاری محصولات کشاورزی از استان زنجان گفت: امسال 57 هزار تن انواع محصولات کشاورزی از استان زنجان صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به صادرات محصولات کشاورزی از استان زنجان اظهار کرد: 57 هزار و 113 تن انواع محصولات کشاورزی از استان زنجان صادر شده است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,  ,

وی با اشاره به ارزش ریالی محصولات کشاورزی صادر شده از استان زنجان تصریح کرد: ارزش میزان صادرات بالغ بر 37 میلیون دلار برآورد شده است.   

,

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان ارزش ریالی صادرات محصولات کشاورزی استان زنجان در سال گذشته را یک هزار و 415 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حجم صادرات کشاورزی استان در سال 96 نسبت به برنامه هدفگذاری شده رشد 149 درصدی داشته است.   

,

وی به نوع محصولات صادر شده از استان زنجان اشاره کرد و افزود: گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، کشمش، سیر، سیب درختی، سیب زمینی و انواع فرآورده های لبنی را عمده محصولات صادراتی استان زنجان هستند.   

,

جعفری با اشاره به اینکه صادرات محصولات کشاورزی از استان زنجان به 12 کشور گفت: عراق، روسیه، هلند، ترکیه، آلمان، تایلند، اتریش، مجارستان، مالزی، افغانستان، قطر و کویت مقصد عمده محصولات صادراتی استان است.   

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه