اخبار داغ

در گفتگو با دانا مطرح شد؛

ذوالفقارنسب: استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی آسیا را دارند

ذوالفقارنسب: استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی آسیا را دارند
مربی سابق تیم ملی کشورمان گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس برای ادامه راه و رسیدن به مرحله نهایی جام باشگاه های آسیا شانس زیادی دارند که امیدوارم با حمایت و کمک مسئولان و برنامه ریزی از سوی کادر فنی و مدیران به این مهم دست پیدا کنند.
[

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص صعود دو تیم استقلال و پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: حضور این دو تیم در جمع هشت تیم نهایی از بین 16 تیم مرحله اول که هرکدام قهرمان و نایب قهرمان کشورشان بودند نشان از اقتدار و کیفیت خوب این دو باشگاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: دو تیم استقلال و پرسپولیس برای ادامه راه و رسیدن به مرحله نهایی این رقابت ها شانس زیادی دارند که امیدوارم با حمایت و کمک مسئولان و برنامه ریزی از سوی کادر فنی و مدیران ابه این مهم دست پیدا کنند.

,

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد عملکرد دو تیم پرسپولیس و استقلال در آسیا افزود: پرسپولیس شاید در چند بازی آخر خیلی خوب نبوده باشد اما بسیار با برنامه بازی ها را انجام داد و عملکردشان رضایتبخش بود، و در طرف دیگر هم استقلال باتوجه به نیروی جوان، میزان دوندگی و انگیزه ای که بین بازیکنانش وجود دارد امیدوار کننده ظاهر شد.

,

ذوالفقارنسب با بیان اینکه رسیدن به فینال کار خیلی سختی است، درباره قرعه کشی مرحله یک هشتم گفت: برخورد دو تیم در این مرحله خیلی کار را سخت می کند و تنها نکته مثبت برخورد این دو تیم در این مرحله این است که مطمئنا یک تیم از ایران به مرحله بعد خواهد رفت، اما در صورت برخورد با تیمهای قطری دو شانس وجود دارد یا هر دو صعود می کنند یا هر دو حذف می شوند و این موضوع کار را کمی پیچیده کرده است.

,

بازیکن و مربی سابق تیم ملی تصریح کرد: برای ادامه راه این دو تیم فقط باید امیدوار باشیم که بازیکنان دچار حاشیه و مصدومیت نشوند و از طرفی داوری ها هم به ضرر آنها نباشد و اینکه در کل اتفاقات ناشناخته ای در ادامه برای این دو تیم پیش نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه