اخبار داغ

در گفتگو با دانا مطرح شد؛

ذوالفقارنسب: تغییر شخصیت کی روش غیرممکن است/ کی روش هیچ ایرانی را قبول ندارد

ذوالفقارنسب: تغییر شخصیت کی روش غیرممکن است/ کی روش هیچ ایرانی را قبول ندارد
بازیکن سابق تیم ملی در خصوص نفرات انتخاب شده از سوی سرمربی تیم ملی گفت: کی روش متاسفانه با هیچ ایرانی مشورت نمی کند و کسی را قبول ندارد و این شیوه کار اوست که تا به امروز هم ادامه داده است.
[

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص مسائل پیرامون تیم ملی فوتبال اظهار داشت: آقای کی روش باید واقع بین باشد و بداند که بازیکنان ایران در باشگاه های داخلی هم مسیر صحیحی را طی می کنند، الان باشگاه های عربستانی حتی یک تیم هم در یک هشتم رقابت های جام باشگاهی آسیا ندارند اما سرمربی تیم ملی آنها که حرفه ای هم هست هیچ بهانه و گلایه ای را مطرح نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: به طور مثال بازیکنان ملی پوش استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن حتما تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته اند که توانسته اند در  لیگ داخلی و آسیایی موفق عمل کنند. 

,

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص نفرات انتخاب شده از سوی سرمربی تیم ملی تاکید کرد: اعتقاد دارم فقط باید تفکرات کی روش را تایید کنیم و به آن آحترام بگذاریم.

,

ذوالفقارنسب با بیان اینکه نباید تفکرات کی روش مورد فشار و حجمه قرار گیرد چرا که دچار دوگانگی فکری می شوند، ادامه داد: مسئولیت تیم ملی با کی روش است و همه جای دنیا به نظر سرمربی احترام می گذارند، ما هم نباید از این قضیه مستثنی باشیم.

,

پیشکسوت فوتبال در خصوص پست دروازبانی تیم ملی گفت: روی شخص خاصی نظر ندارم، اما عملکرد دو سه ماهه اخیر بیرانوند زیاد مطمئن نشان نداده است و حتما مربیان دروازبان های تیم ملی باید از کارشناسان روانشناسی و مسائل اجتماعی را تدارک ببینند تا به مسائل روحی و روانی بازیکنان برای بازیهای جام جهانی بپردازند.

,

ذوالفقارنسب افزود: کی روش متاسفانه با هیچ ایرانی مشورت نمی کند و کسی را قبول ندارد و این شیوه کار اوست که تا به امروز هم ادامه داده است.

,

وی گفت: فکر نمی کنم در یک ماه مانده به جام جهانی بتوان شخصیت او را تغییر داد و به نوعی این کار غیر ممکن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه