اخبار داغ

سلبریتی‌ها در حق مردم کرمانشاه ظلم کردند

سلبریتی‌ها در حق مردم کرمانشاه ظلم کردند
نماینده مردم سرپل‌ذهاب و قصرشیرین با انتقاد از عملکرد برخی چهره‌ها در نحوه امدادرسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه گفت: سلبریتی‌ها در حق مردم کرمانشاه ظلم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد تجری نماینده مردم سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده حوزه انتخابیه خود گفت: به دلیل اینکه در زلزله کرمانشاه وسعت منطقه و عمق فاجعه زیاد بود، امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله زده قدری به طول انجامیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مناطق زلزله,

بیشتر بخوانید:

ماجرای 12 میلیارد پولی که در حساب سلبریتی‌ها خاک می‌خورد

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

ماجرای 12 میلیارد پولی که در حساب سلبریتی‌ها خاک می‌خورد

, ماجرای 12 میلیارد پولی که در حساب سلبریتی‌ها خاک می‌خورد,

وی با بیان اینکه باید کمک‌های بیشتری به مردم زلزله‌زده کرمانشاه صورت گیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه وارد فصل گرم سال شده‌ایم باید توجه‌ای ویژه‌ای به این مناطق شود.

,

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی فشارها بر مردم زلزله‌زده بیشتر شده است و دولتمردان نیز باید در کمک‌های بلاعوض بازنگری داشته باشند.

, کمیسیون اصل 90,

نماینده سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در مجلس با اشاره به کمک‌هایی که سلبریتی‌ها برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری کرده‌اند، اضافه کرد: سلبریتی‌ها نهایت ظلم را در حق خودشان و مردم کرمانشاه کردند.

, سلبریتی‌ها,

تجری عنوان کرد: متاسفانه سلبریتی‌ها با تحریک احساسات مردم، پول‌هایی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه جمع‌آوری کردند اما تاکنون خیلی از این پول‌ها در مناطق زلزله‌زده هزینه نشده است.

, زلزله‌زدگان,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از وقوع زلزله کرمانشاه شش‌ ماه می‌گذرد، لازم است مدعی‌العموم به موضوع جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی سلبریتی‌ها ورود کند تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

,

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: از سلبریتی‌هایی که در رسانه‌ها برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک جمع‌ کردن تاکنون معجزه‌ای ندیدیم اما برعکس افراد گمنام و سازمان‌های مانند بسیج دانشجویی حدود 2هزار کانکس به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کردند.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه