اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

تقویت اراده پولادین، موفقیت در عرصه های مختلف را رقم می زند

تقویت اراده پولادین، موفقیت در عرصه های مختلف را رقم می زند
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه در مراسم استقبال از ورزشکار معلول تربت حیدریه که حائز رتبه نخست کشوری شده، گفت: هر چند که با فقدان امکانات و تجهیزات تخصصی برای جانبازان و معلولان مواجهیم اما اراده پولادین آنها و کسب عناوین قهرمانی امید و نشاط را به جامعه تسری می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، احمد علی موهبتی صبح امروز در آئین استقبال از فاطمه بیک زاده بانوی ورزشکار و معلول تربت حیدریه اظهار داشت: تقویت اراده ها و خودباوری از ضروریات جامعه امروز به شمار می رود و چه بسا که با ارتقای خودباوری و اراده و عزم پولادین می توان از پیج های مهم و گردنه های سخت نیز عبور کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 وی گفت: هر چند که با فقدان امکانات و تجهیزات تخصصی برای جانبازان و معلولان مواجهیم اما اراده پولادین آنها و کسب عناوین قهرمانی امید و نشاط را به جامعه تسری می دهد.

,

فرماندار تربت حیدریه اضافه کرد: اراده این بانوی ورزشکار در کسب قهرمانی بدون امکانات و تجهیزات لازم و کافی تحسین برانگیز است و بی شک توانسته با کمک خانواده خود و مربیانش حائز این عنوان شد و این همان تقویت روحیه خودباوری و اراده پولادین در جامعه است.

,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز گفت: برای ورزشکاران جانباز و معلول فضای ورزشی تخصصی و لازم را نداریم و این ورزشکاران با فقدان همین امکانات توانستند در مسابقات استانی و کشوری خوش بدرخشند و در رشته های مختلف قهرمان شوند.

,

سید حمیدرضا امینی خاطر نشان کرد: جامعه ورزشی از مسئولان و دست اندرکاران و بویژه خیرین تقاضا دارد تا با حمایت های خود بازوی یاری رسان حوزه ورزش شوند تا بتوانند استعدادهای بالقوه را در عرصه های مختلف به فعلیت برسانند.

,

وی افزود: در همین راستا تیم گلبال نابینایان و کم بینایان مردان و زنان این شهرستان سال گذشته نائب قهرمان استان شدند و قهرمانی این بانوی ورزشکار در مسابقات کشوری بیانگر آن است که در بین 32 هیئت ورزشی و 40 هزار ورزشکار منطقه باید نگاه ویژه ای به هیئت جانبازان و معلولان شود.

,

رییس هیئت جانبازان و معلولان تربت حیدریه در این مراسم اظهار داشت: برای حمایت از این بانوی ورزشکار که نیاز است پرتاب 5.95 خود را در رشته پرتاب وزنه به 7.5 برساند لازم است همه دستگاهها و خیرین پای کار آیند تا بتوانیم شاهد این ورزشکار در مسابقات انتخابی تیم ملی برای بازی های آسیایی جاکارتا باشیم.

,

عباس نجاتی همچنین گفت: هر چند با فقدان امکانات و تجهیزات روبرو هستیم اما با این وجود تیم والیبال نشسته این شهرستان در دوسال پیاپی صاحب عناوین اول و دوم در سطح استان شده است.

,

سی و دومین مسابقات دو ومیدانی قهرمانی جانبازان و معلولان کشور هفته جاری در رشته های مختلف در تهران برگزار شد و فاطمه بیک زاده ورزشکار معلول شهرستان تربت حیدریه که بعنوان تنها نماینده خراسان رضوی در این رقابتها حضور یافته بود توانست در رشته پرتاب وزنه در وزن ۳ کیلو گرم با پرتاب ۵ متر و ۹۵ سانتیمتر در کلاس پزشکی F41 حائز رتبه نخست شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه