اخبار داغ

رئیس نظارت بر موادغذایی دامپزشکی قزوین:

نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ماه رمضان افزایش می‌یابد

نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ماه رمضان افزایش می‌یابد
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین از تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده­‌های خام دامی ورستوران‌ها در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راول غلامپوراقدمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: از جمله وظایف ادارات دامپزشکی، نظارت بهداشتی بر تولید، استحصال، حمل و نقل، نگهداری، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: این نظارت‌ها به صورت مستمر و بر اساس شیوه نامه نظارتی در طی سال به نحو مناسب به منظور حفظ سلامت و صیانت از حقوق مصرف کنندگان انجام می‌­شود که نقش بسزایی در پیشگیری از بیماری‌های منتقله از غذا دارد.

این مسئول در مورد برنامه‌های ادارات شهرستانی و اداره کل دامپزشکی درماه مبارک رمضان گفت: در همین راستا در مقاطع زمانی خاص از جمله ماه مبارک رمضان که حجم مصرف افزایش می‌یابد، دامپزشکی نظارت‌های بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی را تشدید کرده، بطوریکه در این ایام با تعداد ۲۱ اکیپ ثابت و سیار در دو شیفت صبح و عصر اقدام خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در پایان به عموم مردم توصیه کرد: نسبت به تهیه فرآورده‌­های خام دامی مورد نیاز از مکان‌های مورد تایید دامپزشکی اقدام و به شرایط بهداشتی مندرج برروی فرآورده توجه کنند و در صورت مشاهده هر مورد غیربهداشتی با شماره تلفن ۱۵۱۲ تماس حاصل و یا با ارسال پیامک به سامانه ۵۰۰۰۱۵۱۲، به اداره کل دامپزشکی استان قزوین اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه