اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

کسانی که در بحث توسعه تعاونی‌ها مرزبندی می‌کنند، به دنبال مطامع شخصی خود هستند/ فصل جدیدی در توسعه تعاونی‌ها در استان زنجان باز می‌کنیم

کسانی که در بحث توسعه تعاونی‌ها مرزبندی می‌کنند، به دنبال مطامع شخصی خود هستند/ فصل جدیدی در توسعه تعاونی‌ها در استان زنجان باز می‌کنیم
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کسانی که در بحث توسعه تعاونی‌ها مرزبندی می‌کنند، به دنبال مطامع شخصی خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدرضا یوسفی در نشست تخصصی فعالان تعاون که با حضور روسای ادارات تعاون و شهرستانهای تابعه و روسای ادارات ستادی حوزه تعاون برگزار گردید با ذکر آیه تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی و ولا تَعاوَنُوا عَلَی الإثمِ و العُدوانِ اظهار کرد: این آیه تنها به تعاونی ها اشاره ندارد بلکه همه را دعوت به همکاری میکند و تاکید شده در غیر این صورت خسران خواهیم دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های موجود نهایت بهره را ببریم گفت: کسی که در بخش تعاون فعالیت می کند باید نوآور و خلاق باشد تا بتواند ابتکار عمل داشته باشد.

,

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر این که التهاب در تعاونی ها به ضرر ما خواهد بود و ترویجی صورت نخواهد گرفت ابراز کرد: کسانی که در بحث توسعه تعاونی ها مرزبندی می کنند قطعا به دنبال اهداف و مطامع شخصی خود هستند ولی هدف، هدف توسعه تعاون است و ما فصل جدیدی در توسعه تعاونی ها در استان رقم خواهیم زد.

,

یوسفی افزود: در همین زمینه از ظرفیت تمام تشکل ها و نهادهای همکار در توسعه تعاونی ها نیز استفاده خواهیم کرد.

,

وی در ادامه با بیان این که شرکتهای هلدینگ را با عضویت شرکتهای تعاونی تشکیل دهیم و از این طریق به سایر شرکتها خدمات ارائه نماییم عنوان کرد: تعاونی های مصرف می توانند در این هلدینگ شرکت کنند و ما عهده دار بخش عرضه خواهیم شد.

,

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان بیان کرد: ما به رسالتمان به خوبی عمل خواهیم کرد و استان زنجان را به قله های پیشرفت می رسانیم و آیندگان مارا قضاوت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه