اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

سازمانهای مردم نهاد در حمایت از کالای ایرانی نقش بسزایی دارند

سازمانهای مردم نهاد در حمایت از کالای ایرانی نقش بسزایی دارند
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: سازمان‌های مردم نهاد از مجموعه‌های غیراقتصادی به شمار می‌روند که در صورت کارکرد سازنده؛ در توسعه پایدار اقتصادی، نقش بسزایی خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نام گذاری سال 97 توسط مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: شعار حمایت از کالای ایرانی در صورتی تحقق می یابد که خرید محصول داخلی به فرهنگ عمومی تبدیل شود که تحقق این امر در گام نخست می تواند با ورود تشکل های مردم نهاد به نتیجه برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در توصیه‌ای خطاب به جوانان بر موضوع حمایت از کالای ایرانی تأکید کرده و فرمودند: «جوانان همانقدر که نسبت به تیم‌های فوتبال تعصب دارند باید نسبت به اقتصاد ملی خودمان هم تعصب داشته باشند.»

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان حمایت از تولید کالای داخلی را زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات درزمینه ی اشتغال جوانان دانست و افزود: سازمانهای مردم نهاد می‌توانند نقش مهم و ارزنده خود را در این راه ایفا کنند تا ایرانی باافتخار از کالای ایرانی استفاده کند و بداند که استفاده از کالای داخلی باعث رونق بازار کسب‌وکار در کشور می‌شود.

,

فتاحی در ادامه گفت: تقویت این رویکرد به واسطه حضور فعالانه تر سمنها به کوچک سازی دولت کمک شایانی خواهد کرد و قاعدتا در چنین شرایطی، علاوه بر کاهش هزینه دستگاه های اجرایی به تمرکز هر چه بیشتر دولت در امور و عرصه های دیگر کمک خواهد کرد که در موضوع حمایت از کالای ایرانی ، این امر رایج است.

,

وی افزود: همه مردم و مسئولان باید برای ایجاد اشتغال در جامعه، حمایت از کالای ایرانی را جدی بگیرند و در این راستا فرهنگسازی با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد ضروری است.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پایان با تاکید براین که سمن ها در کنار دستگاه های اداری باید در مصرف کالای ایرانی الگوی جامعه باشند گفت : سازمان های مردم نهاد تا به امروز در مقابله و مدیریت بسیاری از معضلات اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی در کنار دولت بودند و انتظار می رود این بار نیز در راستای تامین منافع ملی، دولت را در حمایت از کالای ایرانی همراهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه