اخبار داغ

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن:

ماموریتهای شایسته ای در راستای مقابله با متخلفین شکار صورت گرفته است

ماموریتهای شایسته ای در راستای مقابله با متخلفین شکار صورت گرفته است
کارگاه آموزشی پیشگیری از صید و قاچاق پرندگان شکاری با همکاری نهادهای همسو در بندرترکمن برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان با ذکر این خبر افزود:این کارگاه آموزشی در راستای نحوه فعالیت بازگیران، مقرارت و قوانین بازدارنده جهت حفاظت از پرندگان با ارزش و همکاری ارگان های همسو در مقابله با صید و قاچاق این پرندگان در سالهای گذشته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

علی بیانی تصریح کرد:کمبود نیرو و امکانات ، ضعف منابع قانونی در برخورد با متخلفین، تشریح کلیدهای شناسایی پرندگان شکاری با ارزش، نحوه فعالیت بازگیران ، تشریح وسایل و نحوه صید ، راه های بدام انداختن پرندگان و تشریح راههای مقابله با متخلفین از جمله مباحث پیش رو در این کارگاه آموزشی بود.

,

بیانی با اشاره به گزارشی مفصل از فعالیت بازگیران در این منطقه و عملکرد اداره جهت مقابله با این متخلفین در سال های گذشته خاطر نشان کرد:اداره محیط زیست بندرترکمن همواره با همکاری نهادهای همسو ماموریتهای قابل قبول و شایسته ای در راستای مقابله با متخلفین شکارصورت گرفته است.

,

وی تاکید کرد: گشت های ویژه محیط بانان در طول روز ،رصد و رهگیری بازگیران حرفه ای و خریداران از مناطق دیگر از جمله مناطق جنوبی کشور، چگونگی فعالیت بازگیران و صید پرندگان شکاری، عوامل گرایش مردم محلی به بازگیری بخاطر افزایش بیکاری و مشکلات عدیده مالی از جمله مباحث ارائه شده در این برنامه بود.

,

بیانی یادآور شد:این کارگاه با تدریس کارشناسان یگان اداره کل حفاظت محیط زیست همراه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه