اخبار داغ

مدیر رسانه استانداری تهران:

روابط عمومی‌ها باید مردم را از نگرانی و شایعات نجات دهند

روابط عمومی‌ها باید مردم را از نگرانی و شایعات نجات دهند
روابط عمومی رکن اصلی یک سازمان است که می‌تواند با فعالیت‌های تأثیرگذار در راستای پیشبرد اهداف سازمان تلاش کند، زنان نیز قادر خواهند بود به‌عنوان مدیر روابط عمومی اهداف سازمان را ارتقا دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛زینب لک مدیر رسانه استانداری تهران، روزنامه‌نگار و مدیر روابط عمومی تئاتر و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر اظهار داشت: روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمام تلاشگران و فعالان که در این حوزه تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم و امیدوارم در این عرصه‌ی مهم برای مردم و سازمان مربوطه فعالیت‌های خوبی انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر, زنان خبر,

وی افزود: روابط عمومی‌ها رکن اصلی سازمان‌ها وادارات هستند، اهداف و فعالیت آنان برای پیشبرد اقدامات سازمانی بسیار تأثیرگذار است.

,

لک با اشاره به ویژگی‌های مدیران و کارمندان روابط عمومی‌ها بیان کرد: روابط عمومی موفق دارای ویژگی‌هایی همچون اخلاق‌مداری، علاقه به کار، تعهد و تخصص است و عشق به کار مهم‌ترین خصوصیت آن‌ها می‌باشد.

,

وی ادامه داد: آگاهی رساندن به‌موقع به مردم از وظایف روابط عمومی‌ها است و آنان پل ارتباطی بین مردم و سازمان هستند که با دقت عمل می‌توانند فعالیت خوبی داشته باشند.

,

مدیر رسانه استانداری تهران در مورد ارتقای دانش اذعان داشت: همه‌ی روابط عمومی‌ها باید بامطالعه، آموزش و... دانش و تخصص خود را ارتقا دهند؛ آنان نسبت به دنیای وسیع اطلاعات و ارتباطات برای رشد روزافزون باید علم خود را به‌روز کنند.

,

لک خاطرنشان کرد: با توجه به دایره وسیع اطلاعات جهانی و بازی با افکار عمومی داشتن اخبار و دانش‌های وسیع بر همه روابط عمومی‌ها ضروری است.

,

وی در مورد بروز شایعات و ایجاد نگرانی‌ها در بین مردم گفت: متأسفانه شایعات موجود در بازار ارز، مسکن، اقتصاد و... در جامعه زیاد است که روابط عمومی‌ها به‌صورت دقیق و آگاهانه باید مردم را از نگرانی و سرگشتگی میان این هجمه‌های شایعات نجات دهند.

,

مدیر رسانه استانداری تهران یادآور شد: امروزه نقش برون‌سازمانی روابط عمومی‌ها بسیار حساس است و آنان باید شایعات را ساماندهی کنند و قدرت تشخیص را به مردم بدهند.

,

وی با اشاره به چالش‌های حوزه روابط عمومی‌ها اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه مدیران دولتی کاملاً می‌دانند که روابط عمومی‌ها در بازتاب عملکرد آنان نقش مهمی دارند ولی به‌عنوان عضو بسیار کوچک محسوب می‌شوند و جایگاهی ندارند.

,

لک ادامه داد: در سازمان‌ها و ادارات به مدیران روابط عمومی بهاداده نمی‌شود و انگیزه‌ی فعالیت تأثیرگذار برای آنان وجود ندارد، عشق به کار اگر نبود آنان قادر به فعالیت نبودند.

,

مدیر رسانه استانداری تهران در مورد حضور بانوان در روابط عمومی‌ها اذعان داشت: به دلیل نگاهی که زنان در بحث تعامل دارند و ویژگی‌هایی همچون متانت فرهنگی، ریزبینی، نظم، دقت نظر و روحیه سازگاری آنان را در این حوزه درخشان خواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: بانوانی که در جایگاه مدیر روابط عمومی نقش‌آفرینی کرده‌اند به دلیل ارتباطات مؤثر سازمانی همیشه موفق بوده‌اند و می‌توانند در راستای پیشبرد اهداف با تعامل مؤثر گام بردارند.

,

لک با اشاره به فعالیت در حوزه تئاتر و سینما گفت: در روابط عمومی تئاتر و سینما نیز فعالیت می‌کنم و وظیفه‌دارم اخبار، اطلاعات، تئاتر خوب و تأثیرگذار و ... را به مردم انعکاس دهم.

,

وی افزود: مردم باید بدانند که در کشور اپرای ملی داریم و ادبیات کلاسیک کشور درصحنه اجرا می‌شود، تعظیم کارگردان آمریکا، فرانسه و کانادا در مقابل کارگردان بزرگ اپرای ملی ایران (بهروز غریب پور) باعث غرور ملی است.

,

انتهای متن/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه