اخبار داغ

به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام می‌شود:

سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومانی برای توسعه اشتغال در گرمسار

سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومانی برای توسعه اشتغال در گرمسار
سه مدرسه در شهرستان گرمسار، با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افتتاح و کلنگ زنی شد. در این سفر همچنین مقرر شد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای توسعه اشتغال در مناطق محروم گرمسار هزینه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سه مدرسه در شهرستان گرمسار، با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افتتاح و کلنگ زنی شد. در این سفر همچنین مقرر شد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای توسعه اشتغال در مناطق محروم گرمسار هزینه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در مراسمی با حضور دکتر محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، نماینده‌ی مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه‌ی گرمسار پروژه‌ی مدرسه‌ی بنیاد برکت در روستای کوشک گرمسار در بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید .

,
,


این پروژه با زیربنای 654 مترمربع و در 6 کلاس و در مساحت 1930مترمربع و با اعتبار 1 میلیارد و 100میلیون تومان توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته شده است .
هم‌چنین با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پروژه‌ی هنرستان دخترانه‌ی برکت گرمسار شامل 18 کلاس و کارگاه، در دو طبقه و زیربنای 2483 مترمربع و اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون تومان افتتاح شد.
در سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به گرمسار، هم‌چنین 2 پروژه‌ی مدرسه‌ی برکت، از جمله مدرسه‌ی 12 کلاسه‌ی برکت ایوان‌کی با زیربنای 1917 مترمربع و با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد .

,
,
,
,


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان گرمسار  در جمع مسئولان این شهرستان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به دنبال توسعه‌ی اشتغال در مناطق مختلف است و این رویکرد با جدیت کامل  در  استان‌های مختلف کشور اجرایی شده است.

,
,


در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان گرمسار که با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان  حضرت امام(ره)، نماینده‌ی مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و امام جمعه‌ی گرمسار در محل سالن  اجتماعات فرمانداری گرمسار برگزار شد، دکتر مخبر افزود: گرمسار می‌تواند به عنوان پایلوت برای توسعه‌ی اشتغال، حمایت از کارآفرینان و توانمندسازی اقتصادی به‌ویژه در بخش مشاغل خانگی در مناطق محروم و کم‌برخوردار تعیین شود و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از این اقدام حمایت مالی و تسهیلاتی خواهد کرد و به همین منظور بالغ بر 300 میلیارد ریال براساس الگوی توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت به این امر اختصاص می‌دهد.
دکتر مخبر در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران  الگویی  کامل برای  تمام جهانیان است و این انقلاب یک تفکر  دینی و مردمی را در دنیا به عنوان الگو مطرح کرد و همه‌ی ما وظیفه داریم که هر آن‌چه در توان داریم را برای اعتلای این انقلاب انجام دهیم.

,
,
,


دکتر مخبر اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و توجه به حمایت از مردم مناطق محروم را از سیاست‌های پایه‌ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برشمرد و اظهار داشت: ستاد در  بخش‌های مختلف و بسیار متنوعی از مردم مناطق محروم حمایت می‌کند. پرداخت هزینه‌های درمانی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، ساخت بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان، مدرسه‌سازی، مسجدسازی، راه‌سازی، خدمات زیربنایی و ... از این دست موارد است، و به‌طور کلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای پروژه‌های عمرانی که می‌تواند تاثیرگذاری خوبی در توسعه‌ی منطقه‌ای به همراه داشته باشد، دریغ نمی‌کند.
دکتر مخبر در ادامه گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در بخش حمایت از کالای ایرانی برنامه‌ی ویژه‌ای در بخش حمایت از تولید ملی و کالای داخلی دارد و در بخش‌های تولیدی و صنعتی، حمایت‌های  مالی و  فکری برای واحدهای صنعتی و تولیدی کشور در نظر دارد.

,
,
,


نماینده‌ی مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که تاکنون مشارکت فراوانی در زمینه‌ی محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در کشور داشته است، می‌تواند با حمایت از اشتغال روستایی و قشرهای کم برخوردار هم‌چون مددجویان کمیته‌ی امداد و بهزیستی اقدامات خوبی در این حوزه داشته باشد.
کاتب افزود: با همکاری بنیاد برکت امسال 10 پروژه‌ی ساخت مسجد در روستاهای گرمسار را که نیمه‌کاره بوده‌اند به اتمام می‌رسند و هم‌چنین در این حوزه به دنبال ساخت و تکمیل خانه‌های عالم در این روستاها با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستیم.

,
,
,


نماینده‌ی مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از برنامه‌های ویژه در آموزش و پرورش گرمسار در زمینه‌ی اشتغال و ترویج رشته‌های فنی در سیستم آموزشی کشور اشاره کرد و افزود: در شهرستان گرمسار سهم  ورودی‌های دانش‌آموزی به فنی و حرفه‌ای 53 درصد است که این رقم در استان 46درصد است و در کشور  متوسط 38 درصد دارد.
فرماندار گرمسار هم در این نشست با تشکر از اقدامات گسترده‌ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم کشور، از ستاد اجرایی و بنیاد برکت وابسته به این ستاد خواست به روستاهای محروم گرمسار توجه بیش‌تری داشته باشند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه