اخبار داغ

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری قزوین:

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه جهت ارائه مدارک اقدام کنند

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه جهت ارائه مدارک اقدام کنند
سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان قزوین گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه جهت ارائه مدارک اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان نظام دوست در گفت‌وگو با صبح قزوین گفت: معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به منظور تکمیل پرسنل اداری دستگاه قضایی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کارکنان اداری نمود که این آزمون در آذر ماه سال 96 از طریق سازمان سنجش کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: سهمیه استان قزوین در این آزمون 137 نفر در رشته‌های مختلف بود که پذیرفته شدگان پس از طی مراحل قانونی جهت همکاری در دادگستری استان قزوین به عنوان کارمند اداری جذب می‌شوند.

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان قزوین تصریح کرد: در این آزمون 67 نفر از بانوان و 70 نفر از آقایان برای دادگستری استان پذیرفته شده‌اند که همگی پس از طی مراحل کارگزینی و گزینش جهت همکاری به حوزه‌های مختلف قضایی استان معرفی می‌شوند.

نظام دوست تصریح کرد: کلیه پذیرفته شدگان باید در تاریخ‌های مقرر و اعلام شده برای ارائه مدارک خود به واحد امور اداری و استخدامی دادگستری استان قزوین مراجعه نمایند.

وی در ادامه بیان کرد: مدارک اولیه مورد نیاز جهت ارائه به امور اداری و استخدامی دادگستری استان اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل و کپی کارت پایان خدمت برای آقایان، اصل و کپی مدرک تحصیلی و ارائه مدارک در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران، شورای حل اختلاف، حافظان قرآن و معلولین است.

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری قزوین در ادامه افزود: پذیرفته شدگانی که متولد استان قزوین نبوده اما در هنگام ثبت‌نام از سهمیه بومی بودن استفاده کرده‌اند باید مدارک ذیل را ارئه نمایند.

1- مدرک تحصیلی مبنی بر 4 سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان طی کرده‌اند.

2- حکم ریالی در خصوص همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (شاغل و بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل ورود تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

3- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل 4 سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام داشته باشد.

احسان نظام دوست در پایان خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات با واحد امور اداری و استخدامی دادگستری استان به شما 33681615-028 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه