اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به شهر «قدس»+ تصاویر

تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به شهر «قدس»+ تصاویر
ده‌ها تن از اهالی مناطق مختلف در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به شهر «قدس» تظاهرات کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ سایت خبری «المیدان» اعلام کرد: گروه‌های انقلابی بحرین در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به شهر «قدس»، از ساکنان مناطق مختلف این کشور درخواست کردند که در اعتراض به این جنایت، تظاهرات گسترده‌ای را برپا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

هم‌زمان ده‌ها تن از ساکنان مناطق مختلف بحرین به درخواست گروه‌های انقلابی به خیابان‌ها آمدند و در اعتراض به این جنایت، تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند.

,

خبرنگار میدانی «المیدان» اعلام کرد: ساکنان مناطق «کرباباد، الدراز، الدیه، المصلی و …» با در دست گرفتن پرچم فلسطین، اعتراض خود را نسبت به انتقال سفارت آمریکا به قدس اعلام کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، ساکنان مناطق مختلف بحرین در این تظاهرات شعارهای «مرگ بر ترامپ، مرگ بر رژیم صهیونیستی، زنده‌باد قدس و …» سر دادند.

,

تظاهرکنندگان همچنین تصاویر مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را بر زمین قراردادند و تعدادی از تصاویر را نیز آتش زدند.

,

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه نیز به‌منظور جلوگیری از تظاهرات گسترده، به مناطق مختلف از جمله «الدیه» یورش بردند و مانع تجمع تعدادی از ساکنان مناطق شدند.

,

گروه‌های انقلابی و ساکنان مناطق مختلف بحرین اعلام کرده‌اند که به تظاهرات گسترده خود علیه این جنایت بزرگ در حق مسلمانان ادامه خواهند داد.

,

انتهای پیام/ المیدان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه