اخبار داغ

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین اعلام کرد

آخرین قیمت میوه و تره‌بار در بازار قزوین+جدول قیمت‌ها

آخرین قیمت میوه و تره‌بار در بازار قزوین+جدول قیمت‌ها
رییس اتحادیه میوه فروشان استان آخرین قیمت میوه و تره‌بار در بازار قزوین را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب صادقی پور رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به آخرین نرخ میوه و تره بار در قزوین اظهار کرد: سیب کیلوی ۳۰۰۰ تومان  تا ۶۰۰۰ هزار تومان و هم چنین پرتقال کیلویی ۵۰۰۰ تومان تا ۷۰۰۰ هزار تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: توت فرفگی ارگانیک هر کیلو ۱۰۰۰۰ تومان تا ۱۲۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین بیان کرد: گوجه سبز کیلویی ۳۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده و  موز هم با قیمت ۷۰۰۰  تا ۷۵۰۰ تومان و خیار هم کیلویی ۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

وی با اشاره به افزایش قیمت زرد آلو در بازار قزوین گفت: امروز زردآلو کیلویی  ۱۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد و همچنین هندوانه کیلویی ۱۲۰۰ تومان تا ۱۵۰۰ تومان عرضه می‌گردد.

,

, , ,

صادقی پور ادامه داد: طالبی در بازار قزوین موجود نیست.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: دست انبوه امروز کیلویی ۲۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود و همچنین فلفل دلمه نیز کیلویی ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

وی بیان کرد: گوجه در بازار قزوین کیلویی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است و همچنین پیاز کلیویی ۱۲۰۰ تومان و سیب زمینی کیلویی  ۱۲۰۰ تومان درقزوین به فروش می‌رسد.

,

صادقی پور اضافه کرد: کدو با قیمت ۲۰۰۰ تومان و همچنین بادمجان هم کیلویی ۲۵۰۰ تومان و هویج کیلویی ۱۵۰۰ تومان در بازار به فروش عرضه می‌گردد.

,

وی گفت: قیمت سبزی خوردن در بازار از ۳۰۰۰ تومان عرضه می‌شود و همچنین کاهو هم کیلویی ۳۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود: سیر بدون ساقه کیلویی ۸۰۰۰  هزار تومان و با ساقه کیلویی ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان است و سبزی آشی نیز کیلویی ۲۵۰۰ در بازار عرضه می‌گردد.

,

صادقی پور ادامه داد: توت سفید کیلویی ۱۲۰۰۰ تومان است و همچنین لیمو سنگی هم کیلویی ۱۸۰۰۰ تومان و آناناس کیلویی ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

وی افزود: عرضه کیوی در بازار قزوین  رو به پایان هست و کیلویی  ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰  تومان عرضه می‌گردد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

,

 

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه