اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آب آشامیدنی اردوگاه شهید جعفریان خلیل آباد قابلیت بسته بندی دارد

آب آشامیدنی اردوگاه شهید جعفریان خلیل آباد قابلیت بسته بندی دارد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه منبع با کیفیت آب آشامیدنی اردوگاه شهید جعفریان قابلیت بسته بندی دارد گفت: این منبع با کیفیت می تواند یک منبع درآمد پایدار برای شهرستان و سرمایه گذاران و عامل اشتغال پایدار در شهرستان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمود شفق زرد، پیش از ظهر امروز در سفری که به خلیل آباد به منظور بازدید از طرح ها و پروژه های مدیریت آموزش و پرورش خلیل آباد داشت، در دیدار با فرماندار شهرستان اظهار داشت: ظرفیت های بسیار مطلوبی در خلیل آباد به منظور سرمایه گذاری ها و ایجاد درآمد پایدار وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه منبع با کیفیت آب آشامیدنی اردوگاه شهید جعفریان قابلیت بسته بندی دارد، خاطرنشان کرد: این منبع با کیفیت می تواند یک منبع درآمد پایدار برای شهرستان و سرمایه گذاران و عامل اشتغال پایدار در شهرستان باشد و این مقوله یعنی حمایت عملی از منویات مقام معظم رهبری و توجه به تولید داخلی و اقتصادی مقاومتی است.

,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین با اشاره به سالن اجتماعات کانون فرهنگی سلمان، تصریح کرد: با توجه به اینکه سالن کانون سلمان به صورت مشارکتی با سایر دستگاه ها بهره برداری می شود، آمادگی داریم در خصوص تعمیر و تجهیز آن به‌صورت مشارکتی با مجموعه فرمانداری شهرستان اقدام کنیم.

,

وی همچنین با اشاره به بازدید از مجموعه باغات و طرح های در دست اجرا اردوگاه شهید جعفریان خلیل آباد، اذعان کرد: مجموعه کشت و کار و باغات اردوگاه که بستر فعالیت های عملی هنرجویان و مرکز پژوهش و تحقیقات عملی دانشجویان منطقه است می تواند منبع درآمدی پایدار برای شهرستان و در حوزه توسعه و بهره وری مورد حمایت قرار گیرد.

,

شفق در پایان با بیان اینکه وحدت و همدلی مسئولان خلیل آباد با حوزه آموزش و پرورش مطلوب است، عنوان کرد: از وحدت و همدلی که در مجموعه شهرستان دیده می شود و مجموعه اقدامات مشارکتی و خیر ساز که در حوزه فعالیت‌های آموزش و پرورش عملیاتی شده می توان دریافت که در این شهرستان مردم، مسئولین و ادارات حامی و پشتوانه محکم آموزش و پرورش هستند و من از این نگاه بلند و اقدامات خوب تشکر می‌کنم.

,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در سفر خود به شهرستان خلیل آباد از کانون فرهنگی سلمان و اردوگاه شهید جعفریان خلیل آباد بازدید کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه