اخبار داغ

در نشست خبری ستاد گرامیداشت سوم خرداد مطرح شد:

اجرای ۲۰۰ برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در گیلان/ مستند "فرمانده حسین" رونمایی می شود

اجرای ۲۰۰ برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در گیلان/ مستند "فرمانده حسین" رونمایی می شود
رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان بیداری و هوشیاری ۲ واژه کلیدی در دفاع مقدس است، گفت: در این رابطه  200 برنامه  اصلی در استان  به مناسبت  آزادسازی خرمشهر  اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، نشست خبری ستاد گرامیداشت سوم خرداد پیش از ظهر امروز در  سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , 8دی, ، نشست خبری ستاد گرامیداشت سوم خرداد پیش از ظهر امروز در  سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان برگزار شد.,

رسول جلایی با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و سالروز  خلق حماسه سوم خرداد و  آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: از عملیات بیت المقدس 36 سال می گذرد و با وجود عملیات های مختلف عملیات بیت المقدس بسیار متفاوت بود.

,

وی  عملیات بیت المقدس را رقابت تن در مقابل تانک دانست و افزود: این حماسه  آنقدر اهمیت دارد که امام فرمود" "خرمشهر را خدا آزاد کرد"

,

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان، افزود: اگر دستاوردهای دفاع مقدس دو واژه کلیدی است، بیداری و هوشیاری این دو واژه  است

,

جلایی با بیان اینکه بیداری به این معناست که در مقابل  دشمنان باید  همیشه آماده باشیم، افزود: هوشیاری  به این معناست که نباید  به هیچ وجه دشمنان  را دست کم گرفت.

,

وی ادامه داد: در این رابطه  ۲۰۰ برنامه اصلی در استان به مناسبت  آزادسازی خرمشهر  اجرا می شود.

,

** رونمایی از مستند "فرمانده حسین" تا اجرای نمایش از "سپیدرود تا اروند"

, ** رونمایی از مستند "فرمانده حسین" تا اجرای نمایش از "سپیدرود تا اروند",

حسن ظهیری مدیرکل صدا و سیما گیلان نیز در ادامه این جلسه با تبریک ایام ماه مبارک رمضان با بیان اینکه صدا و سیما برنامه های ویژه ای در سالروز حماسه سوم خرداد دارد، افزود: در برنامه های مختلف صدا و سیما  سعی شده از حضور خانواده های معظم شهدا و فرماندهان حاضر در  حماسه  3 خرداد بهره بگیریم.

,

وی افزود: در این راستا مستند "فرمانده حسین" رونمایی می شود و به دلیل حضور مستمر در سپاه قدس از مقام  شامخ  شهید حسین پور قدر دانی می شود.

,

مدیرکل صدا و سیما گیلان ادامه داد: اجرای نمایشی با عنوان "از سپیدرود تا اروند" از دیگر برنامه های این ایام است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه