اخبار داغ

آتش‌سوزی در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی

آتش‌سوزی در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی واقع در خیابان ملت خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۰ نفر نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال ملکی در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: در ساعت 14:6 دقیقه امروز حادثه آتش‌سوزی در خیابان ملت نرسیده به خیابان جمهوری به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در طبقه منفی یک ساختمان پنج طبقه و در قسمت موتورخانه تعدادی انبار وجود داشت که تعدادی از افراد در این انبارها مشغول کار بودند که باعث آتش‌سوزی در قسمت موتورخانه می‌شود.

,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به اطفای حریق اقدام کردند، دود زیادی ساختمان را فرا گرفته بود و گروهی از آتش‌نشانان توانستند 20 نفر را که در داخل این ساختمان بودند خارج کنند که دو نفر از آنها دچار دودگرفتگی جزیی شده بودند.

,

ملکی گفت: آتش‌نشانان توانستند از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کنند و تا دقایقی دیگر عملیات این حادثه به پایان می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه