اخبار داغ

پروژه کمربندی« همدان- سنندج » مدفون شده در زیر نخاله های ساختمانی!

پروژه کمربندی« همدان- سنندج » مدفون شده در زیر نخاله های ساختمانی!
پروژه کمر بندی دهگلان متاسفانه به فراموشی سپرده شده و در زیر هزارتن نخاله مدفون شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، امروزه طرح توسعه پروژه که با هزاران مشکل روبروست و مبالغی هنگفت بودجه و اعتبار صرف آن می شود اما با کمال ناباوری پروژه که هر کسی را در کمال تعجب فرو می برد پروژه کمربند اتوبان همدان سنندج درحومه شهر دهگلان متاسفانه به فراموشی سپرده شده و در زیر هزاران تن نخاله ساختمانی مدفون شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,


نبودجایگاه نخاله در شهر دهگلان پدیده ای است که مردم را با این معضل گریبانگیر نموده است و با توجه به اینکه در فرمانداری شهرستان چندین جلسه دراین راستا برگزار شده است که تخلیه نخاله در حریم جاده و زمین کشاورزی و حومه شهر ممنوع است امامتاسفانه  مردم هیچگونه توجهی به این مسئله ندارند.

,
,


 این معضل که مربوط به سنوات گذشته می باشد و با وجود چندین شهردار و چندین دوره شورا  درصدد حل این معضل بر نیامده اند حال باعث نگرانی مردم بلوار کشاورز و  کشاورزان حریم اتوبان شده است.

,
,

 

,

, ,


مسعود سلیمی یکی از کشاورزان حریم اتوبان به نمایندگی از کشاورزان با ابراز نگرانی از این معضل گفت: چندین ساله که مردم بلوار کشاورز و کشاورزان حریم اتوبان با این مشکل رو برو هستند اما متاسفانه طی مکاتبات به ادارات ذیربط  و حتی استان تاکنون کسی درصدد حل این مشکل برنیامده است.

,
,


سلیمی گفت: حدود 10 ساله این این کمر بندی جدید الاحداث بخاطر رفاه حال شهرو ندان و جلوگیری از تصادف و حوادث اعتبار هنگفتی هزینه آن شده است اما متاسفانه چندین ساله  مورد غفلت قرارگرفته و به جایگاه نخاله تبدیل شده است.

,
,


 وی در ادامه گفت: این نخاله باعث آلودگی محیط  و ازبین رفتن زمینهای کشاورزی شده است و  با توجه به اینکه جندین بار هم به ادارات ذیربط مراجعه و مکاتبه شده تاکنون هیچ اقدانی صورت نگرفته است.

,
,


 وی درادامه  افزود: این مشکل باعث جمع آوری سگهای ولگرد به این محل شده  و آلودگی برای ساکنان بلوار کشا ورز شده است.

,
,

 

,

, ,

 

,

خبرنگار مابرای حل این مشکل به سراغ شهردار دهگلان رفت و از نزدیک جویای حل این معضل شد

, خبرنگار مابرای حل این مشکل به سراغ شهردار دهگلان رفت و از نزدیک جویای حل این معضل شد,

 

,

اسدالله طهماسبی شهردار دهگلان در جواب سوال سوال خبرنگار ما برای حل مشکل اظهار داشت: این پروژه در حیطه کاری ادارات راه و شهرسازی و راهدای و حمل و نقل است و این مکان جزو محدوده شهر نیست و از اختیار ما خارج است.

,


وی افزود: با توجه به اینکه نخاله مربوط به سنوات گذشته است البته مکانهای دیگر که نخاله ساختمانی تخلیه شده بود هر چند در حیطهو اختیار ما نبود اما برای رفاه حال شهروندان اقدام به تخلیه آن نموده ایم.

,
,


  با مراجعه به اداره راه وشهرسازی  فعلی رئیس این اداره گفت: حل این مشکل در سنوات گذشته در دستور کار قرار گرفته اما منتظر جواب نهایی استان هستیم که تاکنون جواب دقیق  دریافت نکرده ایم.

,
,


 
دستور فرماندار برنصب تابلوی ممنوعیت تخلیه نخاله و تخلیه سریع در آن مکان

,
,
, دستور فرماندار برنصب تابلوی ممنوعیت تخلیه نخاله و تخلیه سریع در آن مکان,


با مراحعه به فرمانداری دهگلان وبیان مشکل این مکان، ارشدی فرماندار دهگلان در جواب خبرنگار ما اظهار داشت: طی هماهنگی با شهر داری نصب تابلوی ممنوعیت تخلیه نخاله در این مکان صادر گردید.

,
,


 وی افزود: نخاله های تخلیه شده نیز در مدت زمان بسیار کم از محل تخلیه خواهد شد و  با افرادی که در این مکان اقدام به تخلیه نخاله نمایند طبق قانون برخورد خواهد شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه