اخبار داغ

رئیس شعبه بنیاد مسکن گناوه خبر داد؛

ساخت ۲۲ واحد مسکونی به متقاضیان مسکن در روستا

ساخت ۲۲ واحد مسکونی به متقاضیان مسکن در روستا
رئیس شعبه بنیاد مسکن گناوه گفت: بر اساس کارشناسی واحد های تکمیلی هر کدام حدود ۱۲۰ میلیون تومان خواهد بود که تا کنون متقاضیان 40 میلیون برای تکمیل این پروژه پرداخت کرده اند و ما بقی نیز با استفاده از تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افرند رئیس شعبه بنیاد مسکن در شهرستان گناوه در گفت و گو با خبرنگار سپاس با بیان اینکه فعالیت های در راستای محرومیت زدایی در حوزه مسکن در حال اجرا است، گفت: در حوزه مسکن برای متقاضیان واحدهای مسکونی با مشارکت مردم در حال اجرا است که بسیاری از پروژه ها رو به اتمام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

افرند با بیان اینکه در حال حاضر پروژه 22 واحدی روستای مال قائد شهرستان گناوه در حال تکمیل است، اظهار کرد: پروژه 22 واحدی روستای مال قائد شهرستان گناوه با مشارک متقاضیان بوده است که زمین ها از محل صلح محول بوده است.

,

وی افزود: بر اساس کارشناسی واحد های تکمیلی هر کدام حدود 120 میلیون تومان خواهد بود که تا کنون متقاضیان 40 میلیون برای تکمیل این پروژه پرداخت کرده اند و ما بقی نیز با استفاده از تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد.

,

, ,

رئیس شعبه بنیاد مسکن گناوه عنوان کرد: پروژه 22 واحدی روستای مال قائد از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است و اگر منابع مالی مشکلی نداشته باشد تا پایان سال جاری به بره برداری خواهد رسید.

,

افرند با اشاره به شرایط این واحد های مسکونی، خاطر نشان کرد: پروژه 22 واحدی روستای مال قائد به متراژ 115 متر به همراه پارکینگ، 30 متر حیاط و  پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال اجرا است.

,

, ,

 وی با اشاره به پروژه های انجام شده در شهرستان گناوه، اذعان کرد: اجرای پروژه  بوستان امید در ۳۴ روستای شهرستان گناوه، ایجاد ۶ زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای هدف، صدور اسناد واحدهای روستایی و شهر بندر ریگ، واگذاری تسهیلات مسکن در شهرهای زیر ۱۲ هزار نفر، واگذاری تسهیلات قرض الحسنه مسکن روستایی، تسهیلات بلاعوض، واگذاری تسهیلات بلاعوض مددجویان دو معلولی تحت پوشش بهزیستی بخشی از مهمترین فعالیت های بنیاد مسکن در شهرستان گناوه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه