اخبار داغ

هنر عکاسی بانوان کُرد در نمایشگاه « کوردیا فوتو » + عکس

هنر عکاسی بانوان کُرد در نمایشگاه « کوردیا فوتو » + عکس
نمایشگاه عکس بانوان عکاس کرد از امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت در گالری هنر سنندج دایر شده و تا سوم خرداد ماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر و از ساعات 10 تا 12 و 4 تا 8 آماده بازدیدان علاقمندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، الهام امی، سرپرست این نمایشگاه اظهار کرد: انجمن کوردیا فوتو به سرپرستی بنده و متشکل از 34 بانوی کرد از سراسر ایران در سال 95 تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,
 
,
 
,
وی افزود: هدف از تشکیل این  انجمن، همبستگی و اتحاد بیشتر میان عکاسان زن کرد و نمایش دادن توانمندی های این بانوان است که بخشی از فعالیت های این انجمن برگزاری نمایشگاه گروهی به صورت هر شش ماه یکبار در سال است. 
,
 
,
 
,
 
,
امی عنوان کرد: اولین نمایشگاه گروهی عکس بانوان کرد (کردیا فوتو) با آثاری از 21 بانوی عکاس عضو انجمن و مشتمل بر 36 اثر با موضوع زن برپا شده است.
,
 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس بانوان عکاس کرد از امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت در گالری هنر سنندج دایر شده و تا سوم خرداد ماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر و از ساعات 10 تا 12 و 4 تا 8 آماده بازدیدان علاقمندان است.
,
 
,
 
,
لازم به ذکر است؛ در این نمایشگاه آثاری از بانوان عکاس کرد از جمله تینا محمدی، ثریا علی پناه، روژین فتاحی، روژینا واسمی، زهرا عباسی، سارا نوری، سمیرا کرمی، سمیه ساعد، سوما مبارکشاهی، سیران فهیم، عالیه اسمعیل نژاد، مه تا حفصی کردستانی، مژگان نامی، نیلوفر دادخواه، هانیه کریمی، هیدی غفوری، ژینا نادری، کژال خوشنمای بهرامی، کیمیا کمانگر، شهین عباسی و الهام امی به نمایش عموم درآمده است.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه