اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

برجام جز ضرر برای کشور هیچ چیز نداشت/دولت خود را معطل اروپا نکند

برجام جز ضرر برای کشور هیچ چیز نداشت/دولت خود را معطل اروپا نکند
کارشناس مسائل سیاسی گفت:برجام برای کشور به جز ضرر و خسران هیچ چیز در پی نداشت؛ در این توافق نامه بیشتر از آن چه که درج شده بود ایران به تعهداتش عمل کرد و دولت خود را معطل اروپا نکند اینان نیز ما را بازی می دهند تا از کشورمان وقت بگیرند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی مقدم کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص شرایط پس از لغو برجام در کشور اظهار کرد: برجام برای کشور به جز ضرر و خسران هیچ چیز در پی نداشت؛ در این توافق نامه بیشتر از آن چه که درج شده بود ایران به تعهداتش عمل کرد اما طرف مقابل هیچ چیز در قبال آن به کشورمان نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس حزب موتلفه اسلامی در کرمان عنوان کرد: متأسفانه دولت بر خلاف تأکید مقام معظم رهبری که عنوان کردند به آمریکایی ها اعتماد نکنید؛ به این موضوع توجه نکردند و کشور سه سال درگیر برجام بود.

,

وی با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه دولت طی این مدت تعطیل بوده است، تصریح کرد:وقتی رییس جمهور همه مسائل کشور و حتی آب آشامیدنی را به حل مسئله برجام موکول می کند این نتیجه می شود.

,

مقدم با تأکید بر اینکه به جای این همه مذاکره و هزینه بهتر بود که به  توان داخلی کشورمان متکی می شدیم، بیان کرد: آنچه که رهبر حکیم انقلاب در خصوص عدم اعتماد به آمریکا محقق شده است؛ آمریکا یک شیطان است که به هیچ چیز پایبند نیست و حتی قرار دادهای بین المللی را قبول ندارد.

,

وی ادامه داد:البته در دنیا مشخص شد که آمریکا به  هیچ قرار داد و تعهد بین المللی پایبند نیست و این مسئله موجب شناخت بیشتر از این دولت شد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: کنارکشیدن آمریکا برای ما زیاد مهم نیست؛ همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند که به دیگر کشورهای اروپایی مذاکره کننده اطمینان ندارم و اگر می خواهید مذاکره کنید تضمین قطعی و واقعی بگیرید.

,

مقدم در پایان خاطر نشان کرد: دولت خود را معطل اروپا نکند اینان نیز ما را بازی می دهند تا از کشورمان وقت بگیرند؛ دولت باید به مسائل داخل و به امورات اصلی کشور برسند؛ در پایان اروپا هم همان کار آمریکایی را انجام خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه