اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان:

پیش بینی مشارکت ۲۵ میلیاردی خیرین آذربایجان غربی در امر بازسازی عتبات عالیات

پیش بینی مشارکت ۲۵ میلیاردی خیرین آذربایجان غربی در امر بازسازی عتبات عالیات
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان با پرداخت نزدیک به ۱۴ میلیارد ریال نذورات در باز سازی عتبات عالیات مشارکت داشتند که این پرداخت نذورات باعث شده تا آذربایجان غربی جزو استان های برتر در کشور انتخاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سید حسن حسینی امروز در مراسم تجلیل از اعضای ستاد باز سازی شهرستان چالدران که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالدران ترتیب یافته بود، با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا کنون افزون بر یک میلیارد ریال از این سهم در نظر گرفته شده جذب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، تصریح کرد: امسال سهم مشارکتی خیرین استان آذربایجان غربی در باز سازی عتبات عالیات در کشور عراق ۲۵ میلیارد ریال پیش بینی شده است

,

رئیس ستاد باز سازی عتبات عالیات آذربایجان غربی، با بیان اینکه سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان با پرداخت نزدیک به ۱۴ میلیارد ریال نذورات در باز سازی عتبات عالیات مشارکت داشتند افزود: این پرداخت نذورات باعث شده استان آذربایجان غربی جزء استانهای برتر در کشور انتخاب شود.

,

حجت الاسلام قلیزاده رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان چالدران نیز در این مراسم با اعلام اینکه شهرستان چالدران در سال گذشته در سطح استان به لحاظ انجام تعهدات در جذب نذورات مقام اول استانی را به خود اختصاص داد افزود: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکار این شهرستان با پرداخت افزون بر ۶۱۰ میلیون ریال توانسته اند در باز سازی عتبات عالیات مشارکت داشته باشند .

,

کریم حسین زاده فرماندار شهرستان چالدران نیز در این مراسم با اعلام اینکه مشارکت در باز سازی عتبات عالیات و سوق دادن نذورات به این حوزه سرمایه ای بزرگ و ارزشمند است افزود: کار در عتبات عالیات بالاترین و بهترین خدمت برای رضایت خداوند است که توفیف بزرگی است که نصیب اعضای ستاد شده است.

,

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه چالدران نیز از اعلام آمادگی مشارکت بسیجیان در گردان ها و پایگاه های این سپاه در امر خداپسندانه شد و گفت: امسال نیز سپاه این شهرستان همانند سال گذشته در این زمینه فعالیتهای لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

,

در پایان این مراسم به لحاظ کسب رتبه اول استانی با اهدا لوح سپاس به اعضای ستاد باز سازی عتبات عالیات این شهرستان از فعالیتهای آنان تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه