اخبار داغ

رئیس اداره زندان میاندوآب خبر داد؛

حضور ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب/ کمک ۸۹۰ میلیون ریالی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد

حضور ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب/ کمک ۸۹۰ میلیون ریالی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد
رئیس اداره زندان میاندوآب از جمع آوری کمک ۸۹۰ میلیون ریالی خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند در جشن گلریزان رمضان امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صفر اکبری با اشاره به کمک ۸۹۰ میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان امسال در میاندوآب، گفت: ۶۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب حضور دارند که نیازمند یاری خیرین برای آزادی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس اداره زندان میاندوآب با بیان اینکه برای آزادی این زندانیان ۶۰ میلیارد ریال نیاز است، اظهار کرد: از ۶۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در میاندوآب، ۴۷ نفر دارای محکومیت مالی، ۱۰ نفر مهریه، یک نفر نفقه و دو نفر هم محکوم دیه هستند.

,

وی افزود: امیدواریم با کمک خیرین و با زمینه سازی برای تخفیف از طلبکاران زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در میاندوآب فراهم شود.

,

اکبری با اشاره به اینکه جشن گلریزان در راستای حمایت از زندانیان غیرعمد برگزار می شود، تصریح کرد: سال گذشته با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ۱۹ نفر زندانی جرایم غیر عمد در میاندوآب آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

,

رئیس اداره زندان میاندوآب گفت: سال گذشته با کمک ۸۰۰ میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه و گذشت یک میلیارد تومانی شاکیان این تعداد زندانی را از زندان آزاد کردیم.

,

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ نیکوکاری و صلح و سازش، اظهار کرد: سال گذشته با هزینه مراسم ختم دو نفر در میاندوآب نیز زمینه آزادی هشت نفر زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد که امیدواریم این کار فرهنگ سازی شده و زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه