اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهرگلستان:

توسعه امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد

توسعه امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد
عضو شورای اسلامی شهرگلستان گفت: وجود برخی کمبودها در حوزه فرهنگی و ورزشی باعث می شود تا نتوان شهرگلستان را شهرکاملی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف مهدوی عضو شورای اسلامی شهرگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به اهمیت توجه به سرانه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرگلستان، تبیین کرد: در سال جاری طرح‌های قابل قبول و مناسبی در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی انجام یا آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر وجود برخی کمبودها و نیازها در حوزه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرگلستان، بیان داشت: نبود سینما، شهربازی، کتابخانه و... در شهرگلستان باعث می شود تا نتوان گلستان را شهر کاملی به حساب آورد، که در این راستا پیرو قولی که به شهروندان داده‌ایم، پیگیر احداث سینما می باشیم.

,

مهدوی در رابطه با پروژه‌های ورزشی درحال اجرا در سطح شهر، گفت: درحال حاضر پروژه احداث استادیوم 3500 نفری و 4 سالن ورزشی در شهرگلستان در دست اجرا می باشد که بدون شک تاثیر به سزایی در افزایش سرانه‌های ورزشی شهر خواهند داشت.

,

وی همچنین سال ۹۷ را سال توسعه امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی شهرگلستان خواند و گفت: در شش ماهه دوم سال 96 پروژه‌های قابل توجه و مناسبی در شهرگلستان آغاز گردید و همچنین نخستین اقدام شورای اسلامی شهر در طول این چند ماه تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام دوره قبل شورای اسلامی شهرگلستان بود.

,

عضو شورای اسلامی شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه مالک اراضی شهرگلستان یک نفر می باشد، افزود: برای اجرای پروژه‌های مختلف می بایست با مالک اراضی توافقاتی انجام شود، گرچه اجازه نمی دهیم که در این بین حقوق شهروندان پایمال شود اما این موضوع یکی از بزرگترین معضلات شهر به حساب می آید و با این وجود تلاش ما بر این است تا دوره پنجم شورای اسلامی شهرگلستان دوره رشد و پیشرفت شهر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه