اخبار داغ

آقای طاهری حداقل عذرخواهی کنید!

آقای طاهری حداقل عذرخواهی کنید!
درحالی که محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل‌ و انتقالات حاصل مدیریت طاهری در این باشگاه است، همه انتظار عذرخواهی رسمی مدیرعامل سابق را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزی که مهدی طارمی بدون فسخ قرارداد با ریزه‌اسپور، از ترکیه به ایران بازگشت تا برای پرسپولیس بازی کند، کسی تصور نمی‌کرد مدیران پرمدعای وقت باشگاه، گاف بزرگی بدهند و روزی همین گاف به مشکل بزرگ باشگاه پرسپولیس بدل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی طارمی, ریزه‌اسپور, پرسپولیس,

 

,

مهدی طارمی به ایران آمد و محمد علی ترکاشوند با همفکری علی اکبر طاهری، تصمیم گرفتند قراردادی با مهاجم سابق‌شان ببندد و به جای ثبت تاریخ روز، تاریخ یک ماه قبل را در این قرارداد ثبت کنند. این ابتکار مدیران وقت باشگاه برای این بود که درصورت شکایت ریزه‌اسپور باشگاه پرسپولیس مدعی شود پیش از این که طارمی با باشگاه ترکیه‌ای قرارداد ببندد، با آنها قرارداد بسته بود.

, محمد علی ترکاشوند, علی اکبر طاهری,

این ترفند درحالی مطرح و پیگیری شد که مدیران وقت باشگاه از مهدی طارمی و وکیلش هم خواستند همین دروغ را در رسانه‌ها ادامه دهند تا بلکه بتوانند از دعوای حقوقی با ریزه‌اسپور سربلند خارج شوند اما طاهری و دوستانش نمی‌دانستند کسی نمی‌تواند سر فیفا کلاه بگذارد!

, فیفا,

هنرنمایی منحصر به فرد مدیران وقت باشگاه در آن مقطع کار را به جایی رساند تا در نهایت فیفا علاوه بر محروم کردن طارمی، باشگاه پرسپولیس را هم از دو پنجره نقل و انتقالات محروم کند. پس از صدور این رای، ابتدا طاهری موضوع را عادی جلوه داد و هر از گاهی هم رسانه‌ها را به خاطر انتشار برخی اخبار و مصاحبه‌ها مقصر قلمداد و حتی عنوان می‌کرد باشگاه ترکیه‌ای با استناد به این اخبار توانسته پرسپولیس را محروم کند.

,

فرافکنی و فرار از واقعیت شیوه اصلی مدیریت طاهری بود. او با همین شیوه در پروژه مدیریت خود بارها و بارها تقصیر مشکلات را بر گردن مدیران قبلی باشگاه انداخت اما حالا خودش میراثی برای باشگاه به جا گذاشته که شاید باعث از هم پاشیده شدن تیم در فصل جدید شود.

,

امروز پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است و این محرومیت نگرانی عجیبی در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است. درحالی که این باشگاه حق ثبت قرارداد هیچ بازیکن جدیدی را برای فصل آینده ندارد، صادق محرمی رسما از پرسپولیس جدا شد و حالا خبر می‌رسد فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا و شاید محمد انصاری، وحید امیری و حتی علیرضا بیرانوند از این تیم جدا شوند.

, صادق محرمی, فرشاد احمدزاده, محسن مسلمان, کمال کامیابی نیا, محمد انصاری, وحید امیری, علیرضا بیرانوند,

تصور این موضوع هم برای هواداران پرسپولیس سخت و غیر قابل باور است. تیمی که سه فصل در فوتبال ایران آقایی کرد حالا شاید در بسیاری از پست ها باید با اتکا به بازیکنان امیدش حداقل یک نیم فصل را به میدان برود.

,

برانکو هم مدتی به همین دلایل از تمدید قراردادش طفره می‌رفت، حمیدرضا گرشاسبی در این باره گفت: «دلیل طولانی شدن مذاکرات‌مان هم به خاطر این بود که او نگران آینده بود. برانکو در صحبتی که با ما داشت گفت‌ به خاطر مشکلاتی که دارید پنجره نقل‌ و انتقالات بسته شده است. تعدادی از بازیکنان هم که می‌خواهند از این تیم بروند و نمی‌توانید بازیکن بگیرید. من که آبرو و حیثت خودم را از خیابان نیاورده‌ام.» باید به برانکو هم حق داد. دانش فنی او به همگان ثابت شده، اما همین سرمربی برای اجرای برنامه‌های خود نیاز به بازیکنان دارد.

, برانکو , حمیدرضا گرشاسبی ,

هواداران پرسپولیس اتفاقات این روزهای این باشگاه را فراموش نخواهند کرد. گرشاسبی که وارث ویرانه دوره مدیریت طاهری است، حالا با خواهش و تمنا از بازیکنان می‌خواهد ساز جدایی کوک نکند اما مگر او مقصر این این اتفاقات است؟ طاهری که با جعل در قرارداد طارمی باعث این مشکل شد حالا بدون یک عذرخواهی، به ورزشگاه می‌آید و بازی های تیم محبوبش را تماشا می‌کند.

,

این محرومیت هم فقط و فقط حاصل مدیریت بی‌تدبیر علی اکبر طاهری و دوستانش است اما ای کاش در برهه از زمان که دیگر نمیشود کاری برای حال این محرومیت انجام داد، حداقل به خود جرات می‌دادند و از هواداران این تیم عذرخواهی می‌کردند. عذرخواهی که شاید کینه هواداران را نسبت به مدیران سابق را کمتر کند.

,
منبع: ایسنا
, منبع: ایسنا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه