اخبار داغ

مدیرکل جهاد کشاورزی استان خبر داد:

توزیع بیش از ۳ هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

توزیع بیش از ۳ هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع ۳ هزار و ۳۵۰ تن اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت دراستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اسمعیل کریم زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ۶ محصول اساسی و راهبردی شامل برنج، شکر، روغن نباتی، تخم مرغ، گوشت قرمز و گوشت مرغ با نرخ مصوب در طرح ضیافت ماه رمضان با هدف تثبیت قیمت ها دراستان توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: در این راستا یک هزار و ۲۰۰ تن برنج، ۸۰۰ تن روغن، ۸۰۰ تن شکر و ۴۰۰ تن مرغ منجمد،۷۰ تن تخم مرغ خوراکی و ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد، آماده توزیع در فروشگاه های زنجیره ای استان است.

,

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نرخ مصوب هر کیلو‌گوشت مرغ منجمد را ۶ هزار و ۲۰۰ تومان، گوشت گوساله مخلوط را ۲۳ هزارتومان و هر شانه تخم مرغ خوراکی را ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو برنج بسته به ارقام مختلف از ۳ هزار و‌۹۰۰ تا ۵ هزار و ۶۰۰ تومان ، شکر سفید و روغن نباتی نیز ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

,

وی، تاکید کرد: با توجه به اینکه کار اصلی تنظیم بازار به تعادل رساندن قیمت ها در بازار است، بنابراین مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان با صدور حواله در راستای توزیع کالا‌های اساسی اقدام به توزیع اقلام با نرخ مصوب می‌کند.

,

کریم زاده، ادامه داد: از مردم عزیر استان تقاضا داریم کالا‌های اساسی و مورد نیاز خود را از تعاونی‌های مصرف محلی و کارگری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مورد تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت خریداری کنند تا با افزایش تقاضا در بازار‌های دیگر نوسانی به وجود نیاید.

,

وی، با اشاره به اینکه در کل کشور ۱۱۴ هزار تن اقلام مصرفی برای توزیع در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان، ۳ درصد برای مصرف در این استان اختصاص یافته است.

,

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، تصریح کرد: ضمن اعلام سهمیه به شهرستان‌ها در صورت نیاز بازار متعاقباً بر اساس نیاز بازار کالاهای مورد نظر تأمین و توزیع خواهد شد و در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

,

وی، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه تخلف مشهود از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم عرضه صحیح کالا، احتکار، عدم نصب آرم طرح تنظیم بازار و سایر تخلفات را از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری رسیدگی به شکایات استان گزارش کرده تا در اسرع زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه