اخبار داغ

رییس اداره فرهنگ و ارشاد تربت حیدریه خبر داد؛

بهره برداری از پردیس سینمایی تربت حیدریه تا پایان شهریور

بهره برداری از پردیس سینمایی تربت حیدریه تا پایان شهریور
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه گفت: پردیس سینمایی این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی همزمان با روز ملی سینما در 21 شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: پردیس سینمایی تربت حیدریه با حمایت بخش خصوصی با سه سالن با ظرفیت‌های 70 نفری، 55 نفری و 40 نفری در یکی از مناطق مرکزی شهر با موقعیت مکانی مناسب با آخرین امکانات و تجهیزات پیشرفته بازگشایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی افزود: ساختمان این پردیس نیمه تمام و در حال حاضر کمیسیون ماده پنج آن هم انجام شده و در حال حاضر نیز منتظر هستیم تا نقشه‌های نهایی سالن آماده تا بتوانیم پس از  طراحی نهایی سالن‌ها و اخذ مجوز ایمنی، مقدمات راه‌اندازی این مجموعه را فراهم آوریم.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلامی تربت حیدریه از رایزنی با معاونت سینمایی استان جهت تجهیز این پردیس سینمایی به تجهیزات صوت و تصویری روز دنیا با هماهنگی با سازمان سینماشهر خبر داد و افزود: ما در جهت تعامل با بخش خصوصی و سرمایه‌گذار حتی مشکلات اخذ تسهیلات را نیز برای این بخش خصوصی حل کرده‌ایم.

,

وی ابراز امیدواری کرد اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد در روز 21 شهریورماه همزمان با روز ملی سینما، شاهد افتتاح نخستین پردیس سینمایی تربت حیدریه باشیم.

,

شهرستان تربت حیدریه دارای دو سالن بزرگ سینمایی بود که در اوایل دهه هشتاد سالن 22 بهمن جنب باغملی برای بهسازی و بازسازی تخریب شد، اما این پروژه بر زمین ماند و اکنون مردم این شهرستان برای تماشای فیلم های سینمایی در تالار اندیشه سالن آمفی تئاتر فرهنگ و ارشاد گرد هم می آیند.

,

همچنین پروژه فرهنگی هنری پیشکوه که دارای دو سالن بزرگ سینمایی است از آبانماه سال گذشته روند احداث خود را طی می کند و طبق وعده مسئولان تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه