اخبار داغ

استاندار کرمان:

سخنرانان مراسمات ارتحال امام باید به تعریف اهداف انقلاب اسلامی بپردازند/شبکه های مجازی برای ضربه زدن به کشورهای جهان سوم ساخته شده اند

سخنرانان مراسمات ارتحال امام باید به تعریف اهداف انقلاب اسلامی بپردازند/شبکه های مجازی برای ضربه زدن به کشورهای جهان سوم ساخته شده اند
استاندار کرمان گفت : برگزاری سالانه ستاد ارتحال حضرت امام (ره) تنها برگزاری مراسم نیست و باید در این مراسم همه سخنرانان توانمند به تعریف اهداف انقلاب اسلامی بپردازند زیرا یکی از بزرگترین اهداف انقلاب اسلامی عدالت خواهی و رفع فقر و فساد از جامعه بود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان1400؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان امروز صبح در مراسم ستاد بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با اشاره به این که در خرداد ماه وقایع و حوادث تلخ و شیرینی زیادی وجود دارد ؛ اظهار داشت : آغاز انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد سال ۴۲ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در دورانی که خفقان شدید وجود داشت شروع شد و رهبر کبیر انقلاب اسلامی با تعداد محدودی یاران این حماسه عظیم را آفرید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان1400,

وی گفت :  در سومین روز از این ماه فتح خرمشهر را داریم که بزرگترین عملیات نظامی کشور در آن مقطع بود و فرزندان ما با کمال شجاعت در برابر قدرت وقت منطقه صدام عملیات انجام دادند و به نوعی این عملیات خاتمه جنگ محسوب می شود بنابراین باید وفاداری این شهیدان را به یاد بیاوریم و به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

,

استاندار کرمان خاطر نشان کرد : در ایامی که هنوز روزهای پایانی جنگ را سپری می کردیم رهبر کبیر انقلاب را از دست دادیم و مردم حضوری یکپارچه در مراسمات آن امام راحل داشتند که ای کاش می‌توانستیم شکوه برگزاری آن مراسمات را برای جوانان کشور به نمایش بگذاریم .

,

رزم حسینی با بیان این که برگزاری سالانه ستاد ارتحال حضرت امام (ره) تنها برگزاری مراسم نیست ، افزود : باید در این مراسم  همه سخنرانان توانمند به تعریف اهداف انقلاب اسلامی بپردازند زیرا یکی از بزرگترین اهداف انقلاب اسلامی عدالت خواهی و رفع فقر و فساد از جامعه بود .

,

وی اضافه کرد : انقلاب اسلامی ما مردمی بود و تکیه بر قدرت های خارجی نداشت و در طول این 40 سال نمونه های فراوانی از حضور مردم در پشتیبانی از نظام انقلاب اسلامی وجود دارد .

,

استاندار کرمان توضیح داد : در شرایط کنونی باید با مردم صادقانه مشکلات را در میان بگذاریم و زمینه اعتماد‌سازی را فراهم کنیم و رسانه‌ها نیز باید در جهت امید دهی به مردم تلاش کنند زیرا در این صورت است که استمرار انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت.

,

رزم حسینی با اشاره به این که نسل امروز ما با نسل گذشته فاصله دارد ، ابراز داشت : اکنون کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد و ممکن است برجام وسیله ای برای دامن زدن به اختلافات شود لذا دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین آحاد ملت اسلامی هستند لذا باید در همه زمینه ها تابع مقام معظم رهبری باشیم .

,

وی بیان کرد : دشمنان جمهوری اسلامی با توجه به پایبندی جوانان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس به دنبال جنگ نظامی با ما نیستند و شبکه مجازی برای کشورهای جهان سوم درست شده اند تا از این فضا برای ضربه زدن به ما استفاده کنند .

,

استاندار کرمان تشریح کرد : ممکن است در اداره کشور و کارآمدی ها مشکلاتی وجود داشته باشد ولی اگر با مردم صادقانه رفتار کنیم مطمئنا مردم با ما همکاری لازم را خواهند داشت و این موضوع را در دوران جنگ تجربه کرده ایم .

,

رزم حسینی با بیان این که اکنون ابزارهای مقابله با جمهوری اسلامی تغییر کرده است ، یادآور شد : دشمنان به دنبال لطمه زدن به انسجام ملی کشور هستند بنابراین ما نیازمند مدیرانی جسور ، پاکدست و جوان برای اداره کشور هستیم تا کمترین آسیب را از آن ها دریافت کنیم.

,

وی در پایان گفت : باید در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دستاوردهای واقعی انقلاب اسلامی را معرفی کرد و این دستاوردها باید جلوی دید جوانان قرار گیرد زیرا نسل امروز ما امام و جنگ‌ را ندیده اند بنابراین سخنوران ما در این خصوص باید به تبیین موضوعات بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه