اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

عملکرد نامطلوب بیمه‌ها سبب شده تا کشاورزان قید بیمه کردن محصولات‌شان را بزنند/ پیگیر جبران خسارتهای کشاورزان زنجانی هستیم

عملکرد نامطلوب بیمه‌ها سبب شده تا کشاورزان قید بیمه کردن محصولات‌شان را بزنند/ پیگیر جبران خسارتهای کشاورزان زنجانی هستیم
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: عملکرد نامطلوب بیمه‌ها سبب شده تا کشاورزان قید بیمه کردن محصولات‌شان را بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیگیری خسارت کشاورزان زنجانی توسط مسئولان استانی و نمایندگان مجلس اظهار کرد: ما پیگیر خشارت کشاورزان استان هستیم و در این راستا نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور در این خصوص ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه محصولات برخی از کشاورزان استان بیمه نبود، ابراز کرد: برخی از کشاورزان به دلیل اینکه بیمه‌ها در مواردی به تعهدات خود به خوبی عمل نمی‌کنند، از بیمه کردن محصولات شان خودداری کرده‌اند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه امسال خسارتهای زیادی متوجه کشاورزان استان شد، خاطرنشان کرد: ما از معاون اول رئیس جمهور خواستیم تا به طور ویژه از محل اعتبارات بحران و یا هر محل دیگر کمک‌هایی به کشاورزان استان ارائه شود.

,

وی با اشاره به اینکه ما پیگیرهای لازم را به صورت ویژه انجام خواهیم داد، گفت: توصیه ما به کشاورزان استان این است که محصولات خود را بیمه کنند تا در صورت بروز چنین اتفاقاتی متحمل خسارتهای زیاد نشوند.

,

احمدی بیان کرد: متاسفانه عملکرد نادرست و نامطلوب سنوات گذشته بیمه‌ها سبب شده تا کشاورزان از قید بیمه کردن محصولات خود بگذرند تا امروز با چنین مشکلاتی روبرو شوند.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم راه حلی برای حل مشکلات کشاورزان پیدا شود، عنوان کرد: کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده‌اند پیگیر خسارتهای خود باشند و برای دیگر کشاورزان نیز باید منتظر ماند و دید که دولت چه اقدامی انجام خواهد داد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما بیشتر دنبال حل مشکلات کشاورزانی هستیم که به هر دلیلی محصولات خود را بیمه نکرده‌اند اما دچار خسارتهای فراوان شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه