اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد؛

ایجاد پایگاه هلال‌احمر و اورژانس در محور ساوه-همدان

ایجاد پایگاه هلال‌احمر و اورژانس در محور ساوه-همدان
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از ایجاد پایگاه هلال‌احمر و اورژانس در محور ساوه-همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید شارقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: ایجاد پایگاه هلال احمر و اورژانس در محور ساوه - همدان در دستور کار کمیسیون ایمنی استان مرکزی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

شارقی با تاکید بر اینکه ایجاد پایگاه اورژانس و هلال احمر  به دلیل حجم بالای مصدومین و تلفات در این محور اجتناب‌ناپذیر است، اظهار کرد: با بررسی و تحلیل آمار تصادفات محور ساوه – همدان در جلسات گذشته کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان، ایجاد پایگاه اورژانس و هلال احمر در این محور ضروری است.

,

وی ادامه داد: به منظور ایجاد پایگاه هلال احمر و اورژانس در محور ساوه – همدان مقرر شد، مکان یابی پایگاه‌های فوق توسط دانشگاه علوم پزشکی ساوه، هلال احمر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل راه و شهرسازی با محوریت دفتر فنی استانداری صورت پذیرد و پیگیری های لازم برای تجهیزات و امکانات موردنیاز نیز انجام شود.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این محور یکی از محورهای پرتردد و پرتصادف این استان و نیز وجود خودروهای سنگین و نیمه سنگین و سرعت بالای خودروها در این محور باعث شده تا شدت جراحات ناشی از سوانح رانندگی افزایش یابد مقرر شد این پایگاه ها هرچه سریعتر و حداکثر تا ۶ ماه آینده راه اندازی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه