اخبار داغ

رئیس اتحادیه قنادان ارومیه خبر داد:

هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ماه رمضان؛ ۱۲ هزار تومان

هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ماه رمضان؛ ۱۲ هزار تومان
رئیس اتحادیه قنادان ارومیه گفت: در ماه مبارک رمضان امسال قیمت هر کیلو بامیه و زولبیا در قنادی‌های مجاز ارومیه به قیمت ۱۲هزار تومان عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیرعلی نوجوان در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه مخصوص ماه مبارک رمضان، ۱۲ هزار تومان تعیین شده است، از مردم درخواست کرد تا از واحدهای صنفی مجاز خریدهای خود را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه ۱۲۰ واحد مجاز در سطح شهر در حال فعالیت هستند، افزود: تمام هماهنگی‌های لازم برای تامین کالای باکیفیت برای ماه مبارک رمضان از سوی اتحادیه با قنادان صورت گرفته و مردم هم باید خریدهای خود را از واحدهای دارای پروانه کسب صورت دهند.

,

رئیس اتحادیه قنادان ارومیه، با تاکید براینکه مردم از خرید زولبیا و بامیه ماه رمضان از دستفروش های غیرمجاز خودداری کنند، تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای این محصول در ماه مبارک رمضان در مغازه‌های دیگری که اجازه فروش این محصول را ندارد نیزبه فروش می‌رسد اما با توجه به اینکه نظارتی بهداشتی بر روی محصول تولید شده این واحدها نیست به مردم توصیه می‌شود زولبیا و بامیه را از قنادی‌ها خریداری کنند.

,

وی، از افزایش قیمت مواد اولیه تولید زولبیا و بامیه خبر داد و تصریح کرد: افزایش قیمتی در حدود ۲ هزار تومان را نسبت به سال قبل تجربه می‌کنیم که بیشتر به دلیل افزایش نرخ مواد اولیه است.

,

نوجوان، از مردم درخواست کرد تا تخلفات را به واحدهای نظارت و بازرسی اصناف اطلاع داده و یا با شماره های موجود در زیر بنر نرخ قیمت قنادی ها تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه