اخبار داغ

مشارکت 90 میلیارد ریالی خیران یزدی در طرح «اکرام ایتام» و «محسنین»

مشارکت 90 میلیارد ریالی خیران یزدی در طرح «اکرام ایتام» و «محسنین»
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از مشارکت 90 میلیارد ریالی خیران یزدی در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، غلامرضا مشعلچی با بیان اینکه طرح محسنین از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از خانواده‌های نیازمند غیریتیم دارای سرپرست بیمار و ازکار افتاده است، اظهار داشت: با همت خیران یزدی در طرح اکرام ایتام و محسنین 44 میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: هم اکنون دو هزار و ۱۲ حامی نیکوکار در استان یزد حمایت چهار هزار و ۳۱۷ خانوار را در قالب طرح محسنین عهده دار هستند، طی ۹ ماهه نخست سال جاری بیش از ۹ میلیارد ریال به صورت نقد، کالا و خدمات توسط این حامیان به خانواده‌های تحت حمایت اهدا شده است.

,

مشعلچی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۴ هزار و ۴۳۹ حامی سرپرستی یک هزار و ۵۶۹ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام عهده‌دار هستند، افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های فعّال در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار ریال به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت پوشش را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده دار شوند.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه در مجموع ۴۴ میلیارد و ۴۱۴ میلون ریال از سوی حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام و محسنین به حساب ایتام و فرزندان نیازمند طی ۹ ماهه نخست امسال واریز شده است، تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۷۵۶ حامی نیکوکار در استان یزد حمایت سه هزار و ۵۸۱ یتیم  و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب «طرح اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند.

,

وی خاطر نشان کرد: طرح‌های کوثر(تامین جهیزیه)، شفاء(کمک به درمان مددجویان)، مفتاح الجنه(بازدید مسئولان از منازل مددجویان)، جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها، شوق زیارت( مشارکت در اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی)، رضوان( کمک به احداث منزل مددجویان)، صدقات، زکات، اطعام، فطریه و کفاره، نذر قربانی و عقیقه از دیگر طرح‌های مشارکتی این نهاد است و مردم استان یزد می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها، از برکات دنیوی و اخروی آن بهره‌مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه