اخبار داغ

افشانی: با رسانه‌ای کردن تخلفات قبل از اثبات مخالفم

افشانی: با رسانه‌ای کردن تخلفات قبل از اثبات مخالفم
شهردار تهران گفت: بنده تخلفات را از طریق دستگاه‌های قضایی پیگیری خواهم کرد و با رسانه‌ای کردن آن قبل از اثباتش شدیداً مخالف هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد افشانی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت:‌در دو سه روز آینده کنفرانس خبری با اصحاب رسانه خواهم داشت تا برنامه‌های خود را به صورت کامل ارائه کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افشانی, کنفرانس خبری,

وی ادامه داد: برنامه‌های خود را برای اداره شهر به شورای شهر تهران ارائه کرده ام و طبیعی است که در این برنامه یکی از مهمترین موضوعات آسیب‌های اجتماعی شهر تهران بوده است که قطعاً‌ این آسیب‌ها باید در اولویت رسیدگی در سال  جاری قرار بگیرد.

,

بیشتر بخوانید:

محمد علی افشانی در صحن شورا سوگند خورد

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

محمد علی افشانی در صحن شورا سوگند خورد

, محمد علی افشانی در صحن شورا سوگند خورد,

افشانی افزود: موضوع آلودگی هوا در شهر تهران بسیار حائز اهمیت است و به یاد داریم که در سال گذشته نزدیک به یک ماه دانش‌آموزان تهرانی نتوانستند به مدرسه بروند و تعطیل شدند بنابر این برای کاهش آلودگی هوا با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تلاش خواهیم کرد.

, آلودگی هوا ,

وی گفت: نوسازی حمل و نقل عمومی جزء برنامه‌های اصلی شهرداری تهران است که در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

,

شهردار تهران درباره ساماندهی دستفروشان گفت:‌ رسیدگی به وضعیت دستفروشان جزء برنامه‌ها است اما مسائلی مطرح هستند که در کل شهر تأثیرگذار باشند.

,

افشانی درباره تغییر معاونین، رؤسا و شهرداران مناطق گفت: منطق این است که هر مدیری که توان انجام مأموریت داشته باشد پاک‌دست بوده و رضایت مردم را داشته باشد ادامه کار داشته باشد و اساساً به دنبال تغییر نیستم و شیوه‌ام به این شکل است که با شناخت در طول زمان تغییر ایجاد می‌کنم.

,

وی درباره پیگیری تخلفاتی که در زمان شهردار قبلی احصاء شده بود، گفت: هر تخلفی که صورت گرفته باشد، باید پیگیری شود، اما روش بنده این است که کاملاً از موضوع آگاه باشم و تخلف صورت‌ گرفته را از مراجع قضایی پیگیری کنم و با رسانه‌ای کردن هرگونه تخلف قبل از اثباتش مخالف هستم.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه