اخبار داغ

جشن عبادت دانش آموزان شهرستان چالدران برگزار شد

جشن عبادت دانش آموزان شهرستان چالدران برگزار شد
دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی مدارس شهرستان چالدران طی مراسمی و در فضای روحانی رسیدن به سن عبادت خدای متعال و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  این مراسم امروز با هدف ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و توسعه عفاف و حجاب در بین دانش آموزان به صورت متمرکز در مسجد امیر المومنین(ع) این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

جواد قصاب زاده معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش چالدران در این مراسم گفت : ۴۰۰ نفر از دانش آموزان از ۱۰ مدرسه شرکت داشتند که از این تعداد ۱۷۰ نفر آن دانش آموز پسر و ۲۷۰ نفر دانش آموز دختر بودند که به صورت مجزا با حضور والدین ، مربیان و دانش آموزان به مدت ۲ روز این جشن بر گزار شد.

,

حجت الاسلام موسوی یکی از روحانیون مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالدران در این مراسم از جشن تکلیف به عنوان شروع دوره جدید در زندگی برای فرد دانست و گفت :از این به بعد فرد متکلف باید تکالیف الهی را انجام دهد تا با انجام آن به سعادت دنیوی و اخروی دست یابد

,

اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی، قرائت سوگند نامه، توزیع بسته های فرهنگی و اقامه نماز ظهر و عصر به صورت جماعت از جمله دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود

,

در پایان این مراسم دانش آموزان به خاطر شکر گزاری از درگاه باریتعالی ۲ رکعت نماز شکر هم بجای آوردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه