اخبار داغ

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی نسیم شهر:

محلات محروم در ایجاد امکانات جزو الویت قرار دارند/ در قولی خود به مردم، کوتاهی نخواهیم کرد

محلات محروم در ایجاد امکانات جزو الویت قرار دارند/ در قولی خود به مردم، کوتاهی نخواهیم کرد
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی نسیم شهر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر می بایست قدر رأی شهروندان را بدانند و از این اعتماد به بهترین شکل ممکن برای خدمت به شهر و شهروندان استفاده نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی بابایی رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی نسیم شهر در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به پروژه‌های درحال اجرا در سطح شهر، اذعان داشت: بازگشایی رمپ خروجی احمدآباد به آزاد راه تهران - ساوه، احداث کمربندی 45 متری ولایت در میدان امام خامنه‌ای نسیم شهر و احداث زیرگذر روبروی آرامستان باغ بهشت از جمله مهم‌ترین این اقدامات به شمار می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر تلاش دوره پنجم شورای اسلامی نسیم شهر برای رفع مشکلات موجود، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که سال جاری برای نسیم شهر مملو از پیشرفت و شکوفایی باشد، به گونه‌ای که در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه عمرانی اقدامات قابل توجهی ایجاد خواهد شد.

,

بابایی حضور در دوره‌های سوم و پنجم شورای اسلامی شهر را برای خود افتخاری بزرگ برشمرد و ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر می بایست قدر رأی شهروندان را بدانند و از این اعتماد به بهترین شکل ممکن برای خدمت به شهر و شهروندان استفاده نمایند.

,

وی همچنین در رابطه با اهمیت موضوع محرومیت‌زدایی و توسعه همزمان نقاط مختلف شهر، عنوان داشت: ارائه خدمات و ایجاد امکانات مناسب برای نقاط محروم شهر و رسیدگی به مطالبات شهروندان نسیم شهری جزو الویت‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

,

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی نسیم شهر درپایان باتوجه به لزوم عملیاتی سازی وعده‌های داده شده به مردم، افزود: در بودجه سال 97 در حدود 40 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی در نظر گرفته شده است و تمام سعی خود را به منظور عمل به وعده‌هایمان در این راستا می کنیم و در قولی که به مردم داده‌ایم کوتاهی نخواهیم کرد.

,  ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه