اخبار داغ

عضو شورای شهر یزد:

شعارهایی که سال گذشته دادیم محقق نشد/شورای شهر یزد درگیر جلسات!

شعارهایی که سال گذشته دادیم محقق نشد/شورای شهر یزد درگیر جلسات!
عضو شورای شهر یزد گفت: ما باید لایحه‌های شهرداری و چیزهایی که شهرداری نیاز دارد را سریع بررسی کنیم و پاسخ بدهیم ولی متأسفانه درگیر بحث‌های دیگری شده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عضو شورای شهر یزد در گفت وگو با خبرنگار یزدرسا در پاسخ به اینکه تا چه حد شعارها و وعده‌هایی که سال گذشته اعضای شورای شهر به مردم داده‌اند محقق شده است، گفت: به نطر می‌رسد شعارهایی که داده‌ایم خیلی محقق نشد. وعده‌ها و شعارهای اعضای شورای شهر در چهار محور حمل ونقل عمومی، توسعه فضای سبز، بافت قدیم و زیباسازی شهر بود که با توجه به اینکه خیلی از اعضای شورا هم جدید هستند، اما هنوز محقق نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مرتضی شایق با بیان اینکه امیدواریم این وعده‌ها در سال‌های آینده محقق شود، افزود: زمان دارد به سرعت می‌گذرد و بارها در جلسات شورا تذکر داده‌ایم که زمان به سرعت در حال گذر است و هیچ کاری هم نشده است.

,

وی اظهار داشت: شعار آقایان سرمایه‌گذاری و فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران بود اما عملی نشد. در بافت قدیم برخی از کارهای عمرانی در حال انجام است اما در رابطه با مسئله خانه‌های افتاده و موضوع بازآفرینی شهری که در برنامه دولت در سال 97 است، نتوانسته‌اند تصمیمی بگیرند.

,

این عضو شورای شهر در رابطه با بحث حمل و نقل عمومی هم اظهار داشت: در سال 92 تعداد مسافرانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کردند 900 نفر در روز بود که در حال حاضر این تعداد به 200 نفر رسیده است. یعنی کسی استقبالی از حمل و نقل عمومی نکرده است. ما باید ناوگان حمل و نقل عمومی را نو و به روز کنیم چرا که مردم سوار اتوبوس 15 سال قبل نمی‌شوند.

,

شایق خاطرنشان کرد: در بحث فضای سبز چیزی که ما انتظارمان از فضای سبز و فضای شهری باشد صورت نگرفته است. هرچند کارهایی بعضا صورت گرفته اما به عنوان مثال در موضوع پارک‌ها هیچ توسعه‌ای را نداده‌ایم. امیدواریم در فرصت باقیمانده همیت و وفاقی اتفاق بیفتد و کارهای مناسبی صورت بگیرد.

,

وی با اشاره به بروکراسی حاکم بر شورای شهر، تأکید کرد: شورای شهر درگیر جلسات است؛ در حالی که در شورای اول فقط سه تا کمیسیون بود و در هر کمیسیونی سه نفر کار می‌کردند، الان تعداد کمیسیون‌ها به 8، 9 تا رسیده و مدام درگیر کمیسیون‌های مختلف هستیم؛ کمیسیون‌هایی که هیچ مصوبه‌ای هم تاکنون نداشته‌اند.

,

شایق گفت: ما باید لایحه‌های شهرداری و چیزهایی که شهرداری نیاز دارد را سریع بررسی کنیم و پاسخ بدهیم ولی متأسفانه درگیر بحث‌های دیگری شده‌ایم. من همیشه اعلام نارضایتی کرده‌ام ولی امیدوارم خوب بشود. از جمعی که روی کار آمد توقع بیشتری داشتیم اما نتوانستیم اهداف‌مان را عملی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه