اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه+تصاویر

تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه+تصاویر
ده‌ها تن از مناطق مختلف بحرین در اعتراض به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم نوار غزه تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ مردم بحرین به درخواست گروه‌های انقلابی، تظاهرات خود را نسبت به انتقال سفارت آمریکا به شهر«قدس» و جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم نوار غزه گسترش دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «المیدان» وابسته به گروه‌های انقلابی اعلام کرد: صدها تن از ساکنان مناطق مختلف بحرین، تظاهرات گسترده‌ای را به‌صورت شبانه در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به شهر «قدس» و جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم نوار غزه برپا کردند.

,

ساکنان مناطق مختلف ازجمله «سار، عالی، ابوصیبع، الشاخوره، الدیر، الدیه، البلاد قدیم و …» با برپایی تظاهرات گسترده، از سازمان‌های حقوق بشر درخواست کردند که نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین سکونت نکنند و نسبت به آن واکنش نشان دهند.

,

تظاهرکنندگان همچنین از کشورهای اسلامی خواستند که نسبت به انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس واکنش نشان دهند و از این تجاوزگری حمایت نکنند.

,

برخی از تظاهرکنندگان از سکوت برخی از سران کشورهای عربی در مقابل جنایت‌های جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان انتقاد کردند و شعارهایی را علیه سران این کشورها سردادند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، شماری از ساکنان همچنین با در دست داشتن تصاویر آیت‌الله «عیسی قاسم»، حمایت کامل خود را از این رهبر عالی‌قدر اعلام کردند.

,

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه هشدار داده‌اند که در صورت ادامه تظاهرات مردم علیه رژیم صهیونیستی، با آن‌ها به‌شدت برخورد خواهند کرد.

,

نیروهای رژیم صهیونیستی در یک هفته گذشته، صدها فلسطینی را که در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس تظاهرات کرده بودند را شهید و زخمی کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه