اخبار داغ

جای خالی شهرداری یاسوج در اجرای برنامه های فرهنگی

جای خالی شهرداری یاسوج در اجرای برنامه های فرهنگی
گرچه به شکل موردی شهرداری یاسوج تاکنون برخی برنامه های فرهنگی را مدیریت کرده است اما نیاز مردم به چنین برنامه هایی امروز بیش از پیش احساس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس،  این روزها سراسر کشورمان پر از فضای صفا و معنوی ماه مبارک رمضان است.ماهی که در آن درهای رحمت الهی بروی بندگانش روزانه گشوده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

 

,

شاید برایتان خیلی جالب باشد که چرا دستگاهی مانند شهرداری که می بایست طلایه دار عرصه فرهنگ در شهر باشد این چنین مناسب عمل نمی کند.

,

 

,

آمار زیادی از آسیبهای فرهنگی امروزه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیداد می کند، دستگاه های اجرایی فرهنگی خصوصا شهرداری یاسوج می توانند بهتر عمل کنند و برای خانواده های این شهر ارمغان مناسبی از برنامه های شاد و مفرح فرهنگی را به عمل آورند.

,

 

,

اگرچه به شکل موردی شهرداری یاسوج تاکنون برخی برنامه های فرهنگی را مدیریت کرده است اما نیاز مردم به چنین برنامه هایی امروز بیش از پیش احساس می شود.

,

 

,

شهر یاسوج در سالیان گذشته پایه گذار حرکتهای مناسب فرهنگی بود و حتی برخی نهادهای متولی کار فرهنگی تونستند اقدامات خوبی برای مردم در این خصوص پیش بینی کنند.

,

 

,

شهردار یاسوج که از روز اول یکی از مهمترین شعارهای خود را تقویت عرصه فرهنگ یاسوج می دانست اما بنظر می رسد نتوانسته غبار از چهره فرهنگی این شهر بردارد و صیقل زیبایی آن را بیشتر بر مردمانش بنماید.

,

 

,

اگرچه تا کنون نستهن مقدم نتوانسته ارتباط مناسبی با رسانه ها بعنوان یک بازوی فرهنکی بگیرد و تنها با معدود رسانه هایی که نقشی در تاثیرگذاری این امور ندارند ارتباط برقرار کرده است، اما بهرحال روزی چنین رویکردی که وی در پیش گرفته است باعث ایجاد یک دور برگردان در پیش رویش خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه