اخبار داغ

از سوی فدراسیون "شهرها و پایتخت‌های اروپایی"؛

گنجه‌ی جمهوری آذربایجان «شهر ورزش اروپا» در سال 2019 انتخاب شد

گنجه‌ی جمهوری آذربایجان «شهر ورزش اروپا» در سال 2019 انتخاب شد
فدراسیون "شهرها و پایتخت های اروپایی" شهر گنجه در جمهوری آذربایجان را به عنوان "شهر ورزش اروپا" در سال 2019 انتخاب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بنابر اخبار ارائه شده از سوی فرمانداری شهر گنجه 5 هزار نفر از شهروندان این شهر برای شرکت در مسابقه برگزار شده که به ابتکار فرمانداری این شهر و نیز حمایت وزارت ورزش و جوانان جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد در مرکز این شهر حضور یافته‌‌‌‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این مسابقات قهرمانان رشته‌‌‌های مختلف ورزشی به همراه مربیان ورزشی مدارس این شهر و همچنین برخی از سیاستمداران آذربایجانی از جمله اعضای شاخه جوانان حزب "آذربایجان نوین" در این مراسم حضور یافته‌‌‌اند.

,

, ,

ائلمار ولی اف، فرماندار گنجه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهر گنجه که در سال 2016 به عنوان "پایتخت جوانان اروپا" و در سال 2017 به عنوان "پایتخت فرهنگی" کشورهای مشترک المنافع انتخاب شده بود برای سال 2019 نیز به عنوان "پایتخت ورزش اروپا" برگزیده شده است.

,

وی ضمن تبریک به تمامی جوانان این شهر به مناسبت انتخاب صورت گرفته اظهار داشت: با همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش و دیگر سازمان های ذی ربط سعی خواهیم کرد برنامه هایی درخور شان شهر گنجه برگزار نماییم.

,

گفتنی است فدراسیون "شهرها و پایتخت های اروپایی" که از 4 سال پیش و برای اجرای سیاست‌‌های ورزشی اتحادیه اروپا تشکیل شده است همه ساله 9 الی 19 شهر را به عنوان شهرهای ورزشی اروپا و یک شهر را به عنوان پایتخت ورزشی اروپا انتخاب می‌‌کند.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه