اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

حماسه سوم خرداد از پر افتخار ترین روزهای کشورمان است

حماسه سوم خرداد از پر افتخار ترین روزهای کشورمان است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: حماسه سوم خرداد از پر افتخار ترین روزهای کشورمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار مقصود داوری در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به سوم خرداد گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به روز مقاومت و ایثار در فرهنگ کشورمان به ثبت رسیده و ماندگار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: حماسه سوم خرداد از پر افتخار ترین روزهای کشورمان است که در سایه تبعیت از ولایت فقیه و مقاومت مخلصانه مردم کشورمان حاصل شده است.

,

وی با اشاره به شعار سوم خرداد اظهار کرد: این ایام به شعار ما توانستیم مزین شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در خصوص برنامه های سوم خرداد افزود: برنامه های سوم خرداد به  ۲ مرحله، قبل از سوم خرداد و روز سوم خرداد تقسیم شده است.

,

داوری در تشریح برنامه های قبل از سوم خرداد گفت: فضا سازی محیطی، تولید محتوا مرتبط با این ایام در فضای مجازی و شبکات اجتماعی، نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس، تبیین اهمیت سوم خرداد در جلسات و سخنرانی یکی از فرماندهان آزاد سازی خرمشهر در پیش از خطبه های نماز جمعه است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهداء، دیدار با خانواده های شهداء و افتتاح درمانگاه ولایت از برنامه هایی است که همزمان با سوم خرداد در پلدشت برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه