اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهرصالحیه:

رفع مشکلات فرهنگی و ورزشی شهرصالحیه جزو الویت‌های شورای اسلامی شهر است

رفع مشکلات فرهنگی و ورزشی شهرصالحیه جزو الویت‌های شورای اسلامی شهر است
عضو شورای اسلامی شهرصالحیه گفت: اجرای اقدامات اساسی در راستای رفع مشکلات موجود در حوزه ورزشی و فرهنگی شهرصالحیه در دستور کار شورای اسلامی شهرصالحیه قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خدایاری عضو شورای اسلامی شهرصالحیه در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه باتاکید بر لزوم رسیدگی به سرانه‌های ورزشی و فرهنگی شهر، بیان داشت: برای رفع مشکلات ورزشی و فرهنگی شهرصالحیه اقدامات اساسی در سطح شهر انجام خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی به برنامه‌های شورای اسلامی شهر در خصوص رسیدگی به مشکلات ورزشی و فرهنگی شهرصالحیه اشاره کرد و گفت: توسعه امکانات و همچنین زیرساخت‌های فرهنگی همزمان با توسعه فضای سبز جزو برنامه‌ها و اهداف شورای اسلامی شهرصالحیه در دوره پنجم می باشد.

خدایاری در رابطه با اقدامات فرهنگی شورای اسلامی شهرصالحیه در سال 97، اذعان داشت: تشویق مردم در راستای مصرف کالاهای ایرانی و همچنین پرهیز شهروندان از مصرف کالاهای خارجی در جهت اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، اصلی‌ترین رویکرد فرهنگی شورای اسلامی صالحیه در سال جاری می باشد.

,
,
,

وی در ادامه با تشریح برنامه‌ها و طرح‌های شورای اسلامی شهر در حوزه فرهنگی، تبیین کرد: تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری و حمایت از آنان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف مذهبی و اجتماعی به جهت افزایش نشاط و شادابی شهروندان و مواردی از این قبیل از جمله برنامه‌های فرهنگی شورای اسلامی شهرصالحیه در سال جاری است.

,

عضو شورای اسلامی شهرصالحیه درپایان باتوجه به لزوم رسیدگی به زیرساخت‌ها و مسائل ورزشی در سطح شهرصالحیه، افزود: اجرای پروژه‌ها و احداث مکان‌های ورزشی مناسب در راستای توسعه ورزش‌های مختلف در سطح شهر و شهرستان، همکاری با اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به جهت رفع مشکلات آموزشی و تربیتی دانش آموزان صالحیه و ترغیب جوانان شهر برای بهینه‌سازی ورزش در سطح شهر از جمله اقدامات شورای اسلامی شهر در این راستا می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه