اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

پرونده ۱۰۰ واحد تولیدی قزوین برای دریافت تسهیلات راکد مانده است

پرونده ۱۰۰ واحد تولیدی قزوین برای دریافت تسهیلات راکد مانده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: پرونده ۱۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی استان قزوین برای دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل راکد مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کرد: در حال حاضر پرونده ۱۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی استان قزوین برای دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل راکد مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،, شاخص،,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: پرداخت تسهیلات به واحد‌های متقاضی برای بازسازی و نوسازی باید از اولویت‌های نخست پرداخت‌ها از سوی بانک‌های عامل باشد.

,

این مسوول در ادامه با اشاره به کاهش پرداخت تسهیلات بهین یاب در حوزه گردشگری استان طی هفته گذشته، تصریح کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید ضمن تقویت ارتباط با بانک‌های عامل، علت پرداخت نکردن تسهیلات در این حوزه را پیگیری و نتیجه آن را در سامانه بهین یاب ثبت کند.

,

حبیبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۰ واحد تولیدی درجه یک استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند که برای بالا رفتن میزان تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید در اولویت دریافت‌ها قرار گیرند.

,

پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هم در این نشست گفت: طی یک هفته گذشته ۱۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب به واحد‌های ثبت نام شده در سامانه پرداخت شده است.

,

بهین یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید است که به واحدها و طرح‌های تولیدی متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند و واجد شرایط هستند اعطا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه