اخبار داغ

مراسم تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی قرچک برگزار شد

مراسم تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی قرچک برگزار شد
مراسم تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی شهرستان قرچک با حضور مهندس مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، صبوری مدیرکل روابط عمومی های استانداری تهران، مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های شهرستان قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین؛ مسعود مرسلپور فرماندار قرچک در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حراست قیوم دستگاه روابط عمومی است و به عنوان گوش و زبان اداره می باشند، باید تمام اخبار و اقدامات نهاد خود را به گوش مردم برساند و پل ارتباط بین مردم و دستگاه اجرایی هستند.
وی گفت: روابط عمومی با حرکت خوب خود مردم را متوجه مسائل ادارت قرار دهند، خوب به میدان بیایند و منعکس کننده اخبار دستگاه خود باشند.
مرسلپور افزود: خوب حرف مردم را بشنوید و خدمات را بیان کنید و انتظارداریم اخبار را به نحوه احسن انتقال دهید.
وی با لیان اینکه اولین ومهمترین وظایف روابط عمومی هاتعامل بامردم ودفاع حقوق مردم ودستگاه اجرایی دانستند، بیان کرد: اخبار و اطلاعاتی که دستگاه خدمات ارائه می دهند را به مردم انتقال دهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین,
,
,
,

فرماندار قرچک تاکید کرد: در کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تعامل ادارات سرانه کلی روبه سعود است و روابط عمومی ها باید به مردم گزارش دهند، تا به مردم ایجاد امید را زنده کنند.
گفتنی است، روابط عمومی بخشداری مرکزی در بخش اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد روستاها، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی در بخش تبلیغات و امور فرهنگی، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران، روابط عمومی اتاق اصناف در بخش اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، روابط عمومی آموزش‌وپرورش در بخش تبیین رعایت حقوق شهروندی، روابط عمومی آب و فاضلاب در بخش تعامل با ادارات و ارگان‌ها و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در بخش اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد اجتماعی توانستند عناوین برتر شهرستان قرچک در حوزه روابط عمومی را کسب کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه